МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Комп'ютер має працювати так, щоб людина не змогла визначити, з ким вона спілкується - з іншою людиною чи з машиною.Тест Тьюринга Для перевірки інтелектуальності комп’ютера А. Тьюринг ще у 1950 році (Turing А. "Computing machinery and intelligence") запропонував тест: «Чи може машина міркувати?" ® «Чи здатна машина до розумної поведінки?".
Зараз прийнято, що для проходження тесту Тьюринга комп'ютер повинен мати засоби: § обробки текстів на природній мові в обсязі, достатньому для спілкування з людьми; § представлення знань, з чиєю допомогою зможе записати в пам'ять те, що він взнає або прочитає; § автоматичного формування логічних виводів, що забезпечують використання збереженої інформації для пошуку відповідей на питання та виводу нових висновків; § машинного навчання, які дозволяють пристосовуватись до нових обставин та виявляти і екстраполювати ознаки стандартних ситуацій.
Окрім цього, щоб пройти повний тест Тьюринга, необхідні: § машинний зір для сприйняття об’єктів; § засоби робототехніки для маніпулювання об’єктами і переміщення у просторі.
Оці шість напрямків становлять основну частину штучного інтелекту. Тематика ШІ традиційно включає дослідження систем, що відповідають найістотнішим ознакам поняття розумної діяльності: § розпізнавання, перетворення й розуміння образів (природно-мовних, зорових, тактильних й ін.), § рішення задач у просторі станів, § прийняття рішень, адаптація й навчання на основі накопиченого досвіду, § цілеспрямовану поведінку, самоорганізацію систем.
Розвиток теорії й створення систем ШІ зараз зв'язують із проблемою організації знань про світ у вигляді деяких структур, що адекватні реальним відношенням між предметами і явищами дійсності.
"Обробка знань - одна зі сфер практичного застосування ШІ, що припускає використання комп'ютером знань, якими володіє людина, для рішення проблем". Відповідно до визначення знань, що використається в даному курсі й ілюструється рис. 1, знання входять до складу ієрархії способів подання інформації. Рис. 1. Піраміда знань
На нижньому рівні цієї ієрархії перебуває шум, що складається з інформаційних елементів, які не представляють інтересу й можуть лише утруднити сприйняття й подання даних. На більш високому рівні перебувають безформатні дані, що містять елементи, які можуть становити певний інтерес. Далі перебуває інформація, тобто оброблені дані, що явно представляють інтерес для користувачів. Наступним є рівень знань, які представляють настільки важливу інформацію, що її варто надійно зберігати й забезпечити виконання над нею необхідних операцій. Назви найвищих двох рівнів достатньо красномовні.
|
||||||||
|