Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття №2

Тема: Ділова гра "Технології навчання"

Ігрова ситуація полягає в протиставленні двох навчальних технологій шляхом розкриття їх сутності та проведення експерименту з демонстрацією його результату. Сутність експерименту в тому, що кожна ігрова група - методичне об'єднання - готує виклад нового матеріалу згідно тієї технології, яку вона відстоює. Демонстрація результату експерименту відбувається у вигляді фрагменту уроку, який дає представник кожного методичного об'єднання перед членами методичної ради.

Підготовка починається за два-три заняття до заключного. Визначається голова методичної ради та два її члени (із студентів, за результатами поточної роботи). Решта студентів поділяється на дві групи (метод об'єднання), серед яких також призначається голова, з'ясовується базова технологія. Обирається спільна для всіх тема уроку.

Завдання для студентів:

Голова та члени методичної ради повинні ґрунтовно ознайомитися з обраними технологіями, підготуватися до рецензування фрагментів уроків. Члени ради обирають для себе роль послідовника одного з відомих педагогів минулого чи сучасності (див. додаток) для оцінки представлених технологій з його педагогічних позицій.

Голова та члени мєт0дичних об'єднань вивчають базову технологію та кожен окремо готують фрагменти уроку (виклад нового матеріалу).

Хід гри:

1. Вступне слово викладача, організаційні уточнення.

2. Виступ голови методичної ради.

3. Робота в мікрогрупах: члени методичних об'єднань протягом десяти-п'ятнадцяти хвилин обговорюють підготовлені фрагменти та визначають, хто буде представляти свою розробку перед членами методичної ради, які в процесі обговорення можуть грати роль консультантів у одній з мікрогруп.

4. Виступ голови першого метод об'єднання (аргументує вибір технології та дає коротку характеристику представленому мікрогрупою фрагменту (предмет, клас, мета)).

5. Демонстрація фрагменту членами першого метод об'єднання.

6. Виступ голови другого метод об'єднання.

7. Демонстрація фрагменту членами другого метод об'єднання.

8. Опитування думки учасників гри, як свідків демонстрації обох фрагментів (аналіз застосованих прийомів з точки зору ймовірної результативності, логіка їх поєднання, забезпечення педагогічної взаємодії, майстерність викладу, зауваження). Вільна дискусія.

9. Виступи членів методичної ради: оцінювання продемонстрованих фрагментів з позицій одного з видатних педагогів, а потім можливі власні міркування щодо глибини проникнення учасників у сутність представлених технологій та вдалості проведеного моделювання.

10. Виступ голови методичної ради, що підсумовує результати експерименту, висловлює вдячність учасникам та формулює конструктивні побажання.

11. Заключне слово викладача.

 

Додаток 2


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 312

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теми рефератів | Ян Амос Коменський (1562-1670)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.