МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ян Амос Коменський (1562-1670)Виконуючий роль Я. Коменського повинен знати, що він створив дидактику, науку про навчання, його педагогічні ідеї усе ще актуальні та не повністю реалізовані. Основні принципи теорії Я.А. Коменського; 1. Пізнання реального світу на основі чуттєвого сприйняття: «Немає нічого в інтелекті, чого не було раніше у відчуттях». 2. Принцип наочності в навчанні. Навчання повинне починатися не із словесного тлумачення про речі, а з конкретних спостережень над ними. У разі неможливості безпосереднього спостереження речей, їх треба замінювати малюнками. 3. Школа не повинна бути страшним і нудним місцем для дітей, а повинна бути місцем для задоволення, радості, гри, повинна бути місцем для задоволення, радості, гри, повинна бути «школа-гра», «школа-театр», «навчальні ігри» (Порівняйте: сучасні ділові ігри). 4. "Повідомлювати не окремі розрізнені знання, а систему знань, енциклопедію, що може зв'язно утримуватися в пам'яті, оснастити відомостями про найосновніше в кожній науці". 5 "Все, що має між собою зв'язки, повинне вивчатися одночасно, паралельно одне одному" (Порівняйте: сучасні "між предметні зв'язки"). 6.Заохочувати зацікавленість та самостійність у навчанні.
Мірза Ісмаїлович Махмутов (академік АПН СРСР) Виконавець ролі М. Махмутова має знати, що він - прибічник проблемно-розвиваючого навчання. Таке навчання повинне будуватися на основі наступних принципів. 1. Принцип проблематичності відображає наявність протиріччя в навчальному матеріалі і в процесі його засвоєння, а також необхідність розвитку пізнавальної самостійності учнів. 2. До процесу проблемно-розвиваючого навчання Махмутов включає: а) проблемний виклад: - монологічний метод, де переважає розповідь викладача, але показана складність, протирічивість матеріалу, різні гіпотези, підходи; - показовий метод, коли в розповіді викладача є постановка проблеми і пошук, викладач уголос розмірковує і шукає вирішення проблеми; б) частково-пошуковий: - діалогічний у вигляді бесіди репродуктивного характеру з елементами пошуку; - евристичний, коли інформація засвоюється в ході колективного пошуку при безпосередній участі викладача (елементи «мозкового штурму»); в) дослідницький спосіб рішення проблеми (груповий чи індивідуальний пошук рішення самими учнями при консультуючій функції викладача.) Читайте також:
|
||||||||
|