МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Іоган Генріх Песталоцці (1746-1827)Виконавець ролі І.Песталоцці повинен знати його основні педагогічні принципи. 1. Всяке навчання повинне засновуватися на спостереженні та досвіді і лише потім підійматися до висновків та узагальнень. 2. Процес навчання повинен будуватися шляхом послідовного переходу від частини до цілого. 3. Основою навчання є наочність. Без застосування наочності не можна добитися правильних уявлень, розвитку, мислення і мовлення. 4. Необхідно боротися з вербалізмом, «словесною безстрасністю освіти, здатною формувати тільки пустих базік». 5. Навчання повинне сприяти накопиченню знань і в той же час розвивати розумові здібності, мислення людини.
Жан-Жак Руссо (1712-1779) Виконавець ролі Ж.-Ж. Руссо повинен знати, що його педагогічні принципи такі: 1. Зміст і методика навчання повинні сприяти розвитку самодіяльності та активності учня. "Учня в процесі навчання завжди треба ставити у становище дослідника, який сам ніби відкриває наукові істини". "Хай він, - писав Руссо, - досягає знання не через Вас, а через самого себе; хай він не завчиває науку, а видумує її сам". 2. Знання слід отримувати не з книг, а з життя. Книжний характер навчання, відірваність від життя, від практики - неприпустимі і згубні. 3. Треба вчити всіх не одному й тому самому, а вчити тому, що цікаво саме конкретній людині, що відповідає її нахилам, тоді дитина буде активною в своєму розвитку і навчанні. 4. Необхідно розвивати в учня спостережливість, активність, самостійність суджень на основі безпосереднього спілкування з природою, життям, практикою.
Костянтин Дмитрович Ушинський (1824-1870) Виконуючому роль К. Ушинського необхідно знати його основні дидактичні принципи. 1. Навчання повинне вибудовуватися з урахуванням вікових і психологічних особливостей розвитку дитини. Воно повинне бути посильним і послідовним. 2. Навчання повинне будуватися на принципі наочності. 3. Такий хід навчання - від конкретного до абстрактного, від уявлень до думки - природний і базується на зрозумілих психологічних законах людської природи. 4. Навчання повинне розвивати розумові сили і здібності учнів, а також давати необхідні в житті знання. ( За Столяренко Л.Д.)
Семінарське заняття Тема: Сучасні педагогічні технології План 1. Педагогічна технологія як наука про раціональні шляхи та способи навчання і виховання. 2. Технології активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці. 3. Технології особистісно орієнтованого навчання. 4. Ігрова діяльність та її функції в модельному освоєнні праці. Взаємозв'язок гри, навчання, праці. 5. Сучасні педагогічні технології інноваційних та авторських шкіл. Читайте також:
|
||||||||
|