Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Іоган Генріх Песталоцці (1746-1827)

Виконавець ролі І.Песталоцці повинен знати його основні педагогічні принципи.

1. Всяке навчання повинне засновуватися на спостереженні та досвіді і лише потім підійматися до висновків та узагальнень.

2. Процес навчання повинен будуватися шляхом послідовного переходу від частини до цілого.

3. Основою навчання є наочність. Без застосування наочності не можна добитися правильних уявлень, розвитку, мислення і мовлення.

4. Необхідно боротися з вербалізмом, «словесною безстрасністю освіти, здатною формувати тільки пустих базік».

5. Навчання повинне сприяти накопиченню знань і в той же час розвивати розумові здібності, мислення людини.

 

Жан-Жак Руссо (1712-1779)

Виконавець ролі Ж.-Ж. Руссо повинен знати, що його педагогічні принципи такі:

1. Зміст і методика навчання повинні сприяти розвитку само­діяльності та активності учня. "Учня в процесі навчання завжди тре­ба ставити у становище дослідника, який сам ніби відкриває нау­кові істини". "Хай він, - писав Руссо, - досягає знання не через Вас, а через самого себе; хай він не завчиває науку, а видумує її сам".

2. Знання слід отримувати не з книг, а з життя. Книжний характер навчання, відірваність від життя, від практики - неприпустимі і згубні.

3. Треба вчити всіх не одному й тому самому, а вчити тому, що цікаво саме конкретній людині, що відповідає її нахилам, тоді дитина буде активною в своєму розвитку і навчанні.

4. Необхідно розвивати в учня спостережливість, активність, самостійність суджень на основі безпосереднього спілкування з природою, життям, практикою.

 

Костянтин Дмитрович Ушинський (1824-1870)

Виконуючому роль К. Ушинського необхідно знати його основні дидактичні принципи.

1. Навчання повинне вибудовуватися з урахуванням вікових і психологічних особливостей розвитку дитини. Воно повинне бути посильним і послідовним.

2. Навчання повинне будуватися на принципі наочності.

3. Такий хід навчання - від конкретного до абстрактного, від уявлень до думки - природний і базується на зрозумілих психологічних законах людської природи.

4. Навчання повинне розвивати розумові сили і здібності учнів, а також давати необхідні в житті знання.

( За Столяренко Л.Д.)

 

 

Семінарське заняття

Тема: Сучасні педагогічні технології

План

1. Педагогічна технологія як наука про раціональні шляхи та способи навчання і виховання.

2. Технології активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці.

3. Технології особистісно орієнтованого навчання.

4. Ігрова діяльність та її функції в модельному освоєнні праці. Взаємозв'язок гри, навчання, праці.

5. Сучасні педагогічні технології інноваційних та авторських шкіл.


Читайте також:

  1. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  2. Життя і педагогічні досліди Й.Г.Песталоцці
  3. Йоганн Песталоцці (1746-1827).
  4. Педагогічна діяльність і погляди Й.Г. Песталоцці.
  5. Педагогічні погляди і діяльність Й.Песталоцці




Переглядів: 430

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ян Амос Коменський (1562-1670) | Пивовар Ніна Михайлівна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.