Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






What Happened While the Train Was in the Tunnel?

In the compartment of a train travelling through the countryside, there were four people — a young girl, an old lady, an army officer and a young cockney. Suddenly the train went into a tunnel: for half a minute the carriage was in complete darkness and in the darkness came the sound of a large kiss followed almost immediately by a loud slap.

When the train emerged and it was light again, everybody saw the officer with a bleeding nose and a swollen eye. The old lady thought that the young girl hit the officer for stealing a kiss.

The young girl thought it was strange that the officer kissed the old lady and not her. The poor officer thought that the cockney kissed the girl and the girl hit him. And the cockney laughed silently at the trick he had played. «I’m a clever chap,» he thought to himself. «I kissed the back of my hand, hit the officer in the face and nobody said a word».

 

Задание 3. Найдите предложения, не соответствующие содержанию прослушанного текста:

1. Which of the following is not true?

a) Both the kiss and the slap were in complete darkness.

a) As soon as the train left the tunnel there was a kiss and then a slap.

b) The kiss was followed by the slap.

c) The slap followed the kiss.

2. What actually happened in the tunnel?

a) The young lady hit the officer because he dared to kiss her.

b) The officer kissed the old lady and she hit him.

c) The cockney kissed the girl and the girl hit the officer.

d) The cockney kissed the back of his hand and hit the officer in the face.

3. Why did the cockney hit the officer?

a) He hated officers.

b) He wanted to kill the officer.

c) Не accidentally hit the officer.

d) He wanted to play a joke.

4. How did the four passengers react to what happened in the tunnel?

a) Everybody except the cockney was at a loss — they didn't really know what had happened.

b) Nobody noticed it.

c) There was a scandal as soon as the train emerged out of the tunnel.

d) Everybody liked the situation.

5. Who was surprised at the thought that the officer kissed the old lady?

a) The cockney.

b) The old lady.

c) The young lady.

d) Everybody.


Читайте також:

  1. Basic Military Training
  2. D. Put these sentences in the order in which they happened, taking your information from the text “As You Sow You Shall Mow”.
  3. General and Aviation-Specific English Language Training
  4. GENERATIVE, MTT, AND CONSTRAINT IDEAS IN COMPARISON
  5. Lesson 15 Officer Training System
  6. Lesson 17 Basic Military Training
  7. Lesson 19 Physical Training
  8. Lesson 19 Physical Training
  9. LINGUISTIC RESEARCH AFTER CHOMSKY: CONSTRAINTS
  10. Main Directions of Training Activity
  11. Main Directions of Training Activity
  12. Main Lines of Training




Переглядів: 972

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
TRAVELLING | The Dialogues

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.