МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алгоритм1. Через пряму загального положення проводять допоміжну січну площину (горизонтально- або фронтально-проекціювальну) (рис. 27, а, б, в).
Рисунок 27 – Варіанти введення допоміжної січної площини γ
2. Знаходять пряму перетину а заданої площини σ з введеною січною площиною γ (рис. 28, а, б).
Рисунок 28 – Побудова лінії перетину а з допоміжною січною площиною γ 3.
Рисунок 29 – Побудова точки перетину Кз площиною
4. Визначають видимість прямої, використовуючи конкуруючі точки 1, 3 та 2, 4 (рис. 30, а, б, в).
Рисунок 30 – Варіанти введення конкуруючих точок
4.1. Щоб визначити видимість прямої на П2, виділимо частину проекції прямої l2 дугою. Т.К2 – проекція точки перетину. На цьому ж проміжку точки 1 та 3 конкурують (1 а, 3 l). Видимою на П2 буде точка 1, точка 3 – невидима (рис. 30, б), оскільки У1 > У3. А це означає, що частина прямої l, яка виділена дугою, невидима (точка 3 невидима та належить прямій l). Частина проекції l2, яка обмежена проекціями К2 та 32, закривається площиною, тобто невидима. 4.2. Для визначення видимості прямої l на П1 виділимо частину проекції l1 дугою. На цьому проміжку позначимо конкуруючі точки 4 та 5 (4 l, 5 в), т.4 – видима, т.5 – невидима (рис. 30, б). Враховуючи те, що т.4 належить прямій l, виділену частину проекції l2 наводимо суцільною основною лінією. Решта частини прямої, яка знаходиться в межах контуру площини, – невидима. Підсумовуючи пояснення щодо загального випадку перетину прямої з площиною, запишемо алгоритм розв’язання цієї задачі в символьній формі (див. зазначені пункти розв’язання задачі):
4. Видимість l.
5.3 Приклади для закріплення
Приклад 1. За наочним зображенням побудуйте проекції точки перетину прямої з площиною. 1. Площина ∆ АВС займає горизонтально-проекціювальне положення. Значить, горизонтальна проекція точки К1 визначається безпосередньо на перетині сліду проекції ∆ А1В1С1 з проекцією l1. 2. Пряма l займає фронтальне положення і має точки перетину М з площиною П1 та Р з площиною П3. Як видно з побудов, проекція точки перетину К2 виходить за межі трикутника, тому для визначення видимості l на П2 проекції А2В2 та А2С2 слід продовжити. Пряма до точки К знаходиться перед сторонами АВ та АС (див. проекції конкуруючих точок 1 та 2). Це означає, що відрізок МК прямої l на П2 видимий.
Приклад 2. Визначте проекції точок перетину прямої l загального положення з площиною загального положення, яка задана трикутником (рис. 31, а, б). Для пояснення введемо символьні позначення. Дано: l ∩ ∑ (∆ АВС) = К (К1, К2). Побудувати: К (К1, К2). Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|