Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Приклади для закріплення

 

Приклад 1. Проаналізуйте побудови, які показані на аксонометричному та ортогональному кресленнях.

1. Скільки перетворень слід виконати для визначення відстані d, відповід-но, від точки до прямої , між двома паралельними прямими та між двома мимобіжними прямими АВ та CD.

2. Побудуйте самостійно відсутні проекції відстані d у випадках, коли виз-начається відстань від точки D до прямої АВ та між двома паралельними прямими АВ та CD.

 

Приклад 2.Проаналізуйте побудови, які показані на аксонометричному та ортогональному кресленнях (див. приклад 1).

1. Чому для надання прямій проекціювального положення використовується лише одна заміна площин проекцій?

2. До якої із площин проекцій (горизонтальної чи фронтальної) ця пряма перпендикулярна?

Приклад 3. Побудуйте натуральну величину відстані від т. А до площини σ (h0 f 0).

В даному разі площина задана слідами, які між собою утворюють розгорнутий кут.

Для визначення відстані від т. А до площини σ слід площині надати проекціювальне положення. Нову вісь X14 вводимо перпендикулярно до h1. Відстань d4 (d4 ^ s4) визначає натуральну величину відстані від т. А до площини s.

Приклад 4.Застосовуючи спосіб плоско-паралельного переміщення, визначте:

- відстань від т. А до площини;

- натуральну величину кута між двома прямими, які

перетинаються.

 

Символьні h (h1, h2) h1 ^ X12, σ2¢¢ ÷÷ ‌ ‌ П1 ,

позначення σ2¢ ^ П2, m¢¢ ^ n¢¢ = φ,

y = const. z = const.


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. III. Закріплення вивченого матеріалу
  10. III. Закріплення вивченого матеріалу.
  11. IV. Закріплення й узагальнення знань
  12. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спосіб обертання навколо проекціювальної осі | Розв’язання задачі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.