Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методи віброзахисту.

Існуючі віброзахисні пристрої|устрої| по методу зниження рівня вібрацій діляться на:

· динамічні гасителі або антивібратори, в яких небезпечні резонансні коливання усуваються зміною співвідношення між власними частотами системи і частотами обурюючих|бентежити| сил;

· віброізолятори, в яких за рахунок їх пружних і демпфуючих властивостей зменшується амплітуда коливань як на резонансних і нерезонансних режимах.

Взаємодія двох рухомих|жвавих| ланок.

Рис. 9.1

Розглянемо механічну систему (Рис. 9.1), що складається з двох рухомих ланок, створюючих між собою кінематичну пару. Для спрощення припустимо, що рух ланок можливий тільки по одній координаті x. Маса першої ланки m1, другого, - m2 . На ланку 2діє періодична зовнішня сила F2 = F20 Чsin wt, дією сил ваги принебрегаем Рівняння руху ланок

Рис. 9.1

Якщо вважати|лічити|, що контакт між ланками в процесі руху не порушується і тіла абсолютно жорсткі, то

З урахуванням F21 = - F12, визначимо реакцію в точці контакту між ланками

Звідки

і після|потім| перетворень

Проаналізуємо цю залежність:

якщо m1 => 0, то F21 => 0 ; якщо m2=> 0, то F21 => F2 ;

якщо m2 = m1 = m, то F21 => - 0.5*F2 ;

якщо m2 =>Г, то F21 => 0 ;

якщо m1 => Грам, то F21 => - F2 .

Аналіз показує, що реакція взаємодії між ланками залежить від співвідношення їх мас і величини зовнішньої сили. При цьому кінетична енергія системи

а потенційна дорівнює нулю|нуль-індикатору|.

Підресорювання або віброізоляція.

Рис. 9.2

При віброізоляції між даними ланками встановлюють лінійний або нелінійний віброізолятор, який зазвичай|звично| складається з пружного і демпфуючого елементів (Рис. 9.2).

У цій механічній системі x2 >x1 ( припустимо, що x2 > x1 ) і D x = x2 - x1, тоді кінетична енергія системи

а потенційна

Тобто|цебто| в системі з|із| віброізолятором тільки|лише| частина|частка| роботи зовнішньої сили витрачається на зміну кінетичній енергії. Частина|частка| цієї роботи переходить в потенційну енергію пружного елементу і частину|частку| розсівається демпфером (переходить в тепло і розсівається в навколишньому середовищі).

Рівняння руху

Вирішення цієї системи рівнянь детально розглядається в курсі теорії коливань, тому обмежимося тільки аналізом амплітудно-частотної характеристики. Характеристику побудуємо у відносних координатах D xотн = x/xст, де xст - статична деформація пружного елементу.

Рис. 9.3


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  7. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  8. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  9. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  10. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  11. А) Методика проведення заняття
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 518

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Віброзахист в машин і механізмів. | Динамічне гасіння коливань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.