МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
Додаток 1Заключна частина. Повідомлення д/з. Контрольні запитання 1. В чому виражене навчально-методичне забезпечення курсів «Мистецтво» та «Образотворче мистецтво»? 2. Назвіть прізвища авторів підручників «Образотворче мистецтво» 1-4 класи, «Мистецтво» 1 клас. Стратегічною метою сучасного освітнього процесу є розвиток особистості учня, становлення в людині системи цінностей: особистісних, загальнолюдських, професійних тощо. Серед предметів, що вивчаються в загальноосвітній школі, чи не найвищий виховний та розвивальний потенціал має мистецтво з притаманним йому впливом на свідомість і підсвідомість особистості, на інтелектуальну та емоційну сфери, на моральне і фізичне здоров’я людини. Метою художнього виховання засобами образотворчого мистецтва є формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей та способів художньої діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду. Отже, предмет Образотворче мистецтво є невід’ємною складовою системи освіти, оскільки значення в навчанні розвитку і вихованні дитини його велика і значуща. «Бліц-інтерв’ю»: Для проведення інтерв’ю аудиторія поділяється на «експертів» та «журналістів». « Експерти» займають місце у центрі, «журналісти» по черзі ставлять запитання (питання мають бути чіткі та лаконічні). Д/З. В зошиті виписати за програмою початкової школи тематику уроків ОМ (8 тем). Наприклад, ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО 1 клас, “Чарівні перетворення”:
Метод “Лекція з паузами“ дозволяє: викласти новий матеріал; активізувати навчальну активність студентів: підтримувати зворотний зв’язок з студентами, фіксувати їхні ускладнення, надавати допомогу і забезпечувати корекцію засвоєного матеріалу. При підготовці лекції лектор має розділити навчальний матеріал на логічно завершені частини % міні лекції і розробити проблемні завдання для студентів, які вони будуть виконувати в паузах між викладом. Виклад однієї частини матеріалу займає 10 % 15 хвилин з урахуванням того, що студенти конспектують матеріал лекції, і виконання завдань після кожної частини % міні лекції % 5 % 8 хвилин (плюс перевірка результатів виконання завдання ще до 5 хвилин). Під час пауз студентам можна запропонувати такі інтерактивні завдання: 1. Кружальця на ключових положеннях % покладіть на кожний стіл фломастер, якими підкреслюють найважливіші думки у тексті. Після 10 15 хвилин лекції попросіть учасників переглянути свої записати виділити кружальцями ключові положення. Порівняйте результати. 2. Складання таблиці для подальшого бліц інтерв’ю: Положення, що добре зрозумілі Положення, що потребують уточнення 3. Підготовка до бліц інтерв’ю: Цей вид роботи використовується для перевірки знань. Тривалість інтерактивної вправи залежить від мети та змісту лекції (10 %15 хв.). Студенти готують запитання, що будуть ставити під час “ інтерв’ю”. Найголовніше, що слід роз’яснити студентам % це те, що питання мають бути303 чіткі та лаконічні. Під час виконання завдання студенти навчаються виділяти головні думки, на основі яких і будуть задані питання, що вимагають відповіді 2%3 словами. До того ж розвивається взаємоповага та коректне ставлення один до одного. Для проведення інтерв’ю аудиторія поділяється на “експертів ” та “журналістів ”. “ Експерти” займають місце у центрі, “журналісти” по черзі ставлять запитання.
Читайте також:
|
||||||||||||||||
|