Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Розрахунок номінальної довговічності підшипника

Номінальна довговічність це число циклів (або годин), які підшипник повинен проробити до появи перших ознак утоми. Існує емпірична (знайдена з досвіду) залежність для визначення номінальної довговічності Ln =( C / P )a, [млн. обертів],

де З – вантажопідйомність, Р – еквівалентне динамічне навантаження, a = 0,3 для кульок, a = 0,33 для роликів.

Номінальну довговічність можна обчислити й у годинниках

Lh = (106 / 60 n) Ln , [годин],

де n – частота обертання вала.

Еквівалентне динамічне навантаження це таке постійне навантаження, при якій довговічність підшипника та ж, що й при реальних умовах роботи. Тут для радіальних і радіально упорних підшипників мається на увазі радіальне навантаження, а для упорне й завзято-радіальних - центральне осьове навантаження.

Еквівалентне динамічне навантаження обчислюється по емпіричній формулі

P = ( V X Fr + Y Fa ) KБ KТ,

де Fr , Fa – радіальна й осьова реакції опор;

V – коефіцієнт обертання вектора навантаження ( V = 1 якщо обертається внутрішнє кільце, V = 1,2 якщо обертається зовнішнє кільце)

X, Y – коефіцієнти радіального й осьового навантажень, що залежать від типу підшипників, визначаються по довіднику;

КБ – коефіцієнт безпеки, що враховує вплив динамічних умов роботи (КБ =1 для передач, КБ = 1,8 для рухливого состава),

КТ – коефіцієнт температурного режиму (до 100ос КТ =1).

Вантажопідйомність це постійне навантаженння, що група ідентичних підшипників витримає протягом одного мільйона обертів. Тут для радіальних і радіально упорних підшипників мається на увазі радіальне навантаження, а для упорне й завзято-радіальних - центральне осьове навантаження. Якщо вал обертається повільніше одного оберту у хвилину, то мова йде про статичну вантажопідйомність C0, а якщо обертання швидше одного оберту у хвилину, то говорять про динамічну вантажопідйомність C. Величина вантажопідйомності розраховується при проектуванні підшипника, визначається на експериментальній партії підшипників і заноситься в каталог.

 


Читайте також:

  1. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  2. Аеродинамічний розрахунок
  3. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  4. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  5. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  6. ВИБІР ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ВИТРАТ НА ПРАЦЕОХОРОННІ ЗАХОДИ
  7. ВИБІР І РОЗРАХУНОК ОСНОВНОГО АПАРАТУ
  8. Вибір та розрахунок параметрів режиму зварювання
  9. Вибір устаткування для виймально-навантажувальних робіт, розрахунок його продуктивності та кількості.
  10. Види норм праці, їх розрахунок
  11. Визначення номінальної потужності ел. двигуна.
  12. Вплив характеру кола на криву струму при несинусоїдній напрузі /розрахунок найпростіших кіл

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРЕДАЧІ | Методика вибору підшипників кочення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.