Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ОПИС ПРЕДМЕТА КУРСУ

РОБОЧИЙ ЗОШИТ

 

виконання лабораторних робіт

 

з дисципліни

 

"ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ РЕМОНТНОГО ВИРОБНИЦТВА"

Частина ІІІ

”Проектування ресурсозберігаючих технологічних процесів ремонті машин”

 

для студентів аграрних ВНЗ денної форми навчання зі спеціальностей:

6.090215 «Машини та обладнання сільськогосподарського виробництва»,

6.090219 «Обладнання лісового комплексу»,

6.090211 «Колісні та гусеничні транспортні засоби»

 

Студента__________________________

(П.І.Б)

 

група___________________

 

 

Харків 2015

ББК 38.113я73

П69

УДК 629.114.2.011.1

 

Робочий зошит виконання лабораторних робіт з дисципліни ” "ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ РЕМОНТНОГО ВИРОБНИЦТВА", частина ІІІ, ”Проектування ресурсозберігаючих технологічних процесів ремонті машин”, – Харків, ХНТУСГ, 2015 - 68с.

 

 

В журналі наведено методичні рекомендації щодо оформлення лабораторних робіт з дисципліни ” Розробка технологій виробництва та ремонту машин ” для студентів аграрних ВНЗ денної форми навчання з спеціальностей: 6.090215 «Машини та обладнання сільськогосподарського виробництва», 6.090219 «Обладнання лісового комплексу», 6.090211 «Колісні та гусеничні транспортні засоби»

 

Укладачі: Сідашенко О.І., Скобло Т.С., Тіхонов О.В., Автухов А.К., Сайчук О В., Бантковський В.А., Мартиненко О.Д., Гончаренко О.А.

 

 

Рецензент: Сорокін С. П., доцент кафедри технічної експлуатації машин та устаткування, канд. техн. наук (Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка)

 

 

Вступ

Технічним станом машин керують на усіх етапах її створення і практичного використання. Безперервність цього процесу потребує для свого оптимального розвитку з координованості усіх керуючих діянь починаючи з конструкторської розробки, виробництва, ремонту та закінчуючи списанням машини зі сфери експлуатації.

Суть дисципліни – принципи проектування прогресивних технологічних процесів з використанням ефективних методів виготовлення і відновлення деталей на основі використання ремонтно - технологічної класифікації деталей машин. Розробка типових та групових технологічних процесів виробництва і відновлення деталей з застосуванням механізації та автоматизації.

Після вивчення дисципліни кожний студент повинен володіти:

- знаннями технології виробництва машин; сучасної технології забезпечення працездатності сільськогосподарських машин та організації ремонтного виробництва; методиками проектування прогресивних технологічних процесів виробництва і ремонту машин та наукової організації праці; причинами виникнення неполадок, пошкоджень та відказів машин; сучасними технологічними процесами відновлення деталей, а також засобами підвищення працездатності та ресурсу машин в цілому; механізації та автоматизації технологічних процесів та вимог безпеки роботи при виготовленні і ремонті машин.

- навичками проектування раціональних технологічних процесів виробництва і ремонту машин; впровадження у виробництво системи наукової організації праці та формування якості продукції; обґрунтування техніко-економічної доцільності впровадження інженерних рішень у виробництво; передбачення та виявлення несправностей та відказів машин; використовування механізованих та автоматизованих приладів у технологічних процесах при виробництві і ремонті машин.

Лабораторні заняття проводяться з елементами наукових досліджень технології та технологічних прийомів при виробництві і ремонті агрегатів та вузлів машин.

 

ОПИС ПРЕДМЕТА КУРСУ

 

Дисципліна: “Розробка технологій виробництва та ремонту сільськогосподарських машин”. Курс 4. Семестр 8. Освітньо-кваліфікаційний рівень (спеціаліст). Напрям підготовки 0902 “Інженерна механіка”. Спеціальності: 6.090215 “Машини та обладнання сільськогосподарського виробництва”, 6.090219 «Обладнання лісового комплексу», 6.090211 «Колісні та гусеничні транспортні засоби». Лекції (теоретична підготовка): 18 год. Лабораторні роботи: 36 год. Самостійна робота 63год. Вид контролю: іспит

 

 


Читайте також:

  1. Cum in corpore dissentiatur, apparet nuliam esse emptionem (D. 18.1. 9. рr.). - Когда есть разногласие в отношении самого предмета, то продажа, очевидно, недействительна.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  4. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  5. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  6. Актуальність курсу історіософії історії України
  7. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  8. В результаті вивчення курсу
  9. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  10. В – Індивідуальні розділи курсу
  11. Види аналізів, які використовуються для атрибуції предмета.
  12. Визначення маркетингу й ключових понять курсу




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Відповіді на заПИТАННЯ для САМОСТІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.