Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Раздел 4

1. Дайте визначення реактору ідеального витіснення (РІВ). Покажіть характер змінювання основних параметрів в чі та просторі. Виведіть характеристичне рівняння реактору

2. Дайте визначення реактору ідеального змішування періодичної дії. Покажіть характер змінювання основних параметрів в чі та просторі. Проаналізуйте характеристичне рівняння РІЗ-П.

3. Розкажіть у чому суть реактора ідеального змішування безперервної дії. Виведіть характеристичне рівняння РІЗ-Б.

4. Розкажіть про каскад реакторів змішування. Покажіть характер змінювання основних параметрів у каскаді. Розкажіть про графічний метод визначення чу перебуття у каскаді.

5. Зробіть вивід рівняння теплового балансу для адіабатичних реакторів змішування й витіснення.

6. Розкажіть про вплив теплових факторів на вибір моделі реактора. Проведіть класифікацію реакторів по тепловому режиму.

7. Проведіть зрівнювання РІЗ-П та РІВ по продуктивності.

8. Проведіть вибір моделі реактору для забезпечення селективності необоротного процесу з паралельними реакціями, кожна з яких протікає з константами швидкості к1та к2та порядками реакцій n1та n2.

9. Обгрунтуйте спосіб організації технологічної схеми, що забезпечує селективність при протіканні послідовних реакцій, в залежності від величини співвідношення к1/к2.

10. Наведіть графіки, які характеризують зміну концентрації реагентів в просторі та чі для різних моделей ідеальних реакторів та прокоментуйте їх.

11. Проведіть вибір моделі реактору для здійснення оборотних екзотермічних реакцій в адіабатичних умовах. Проаналізуйте способи наближення до оптимальної температурної послідовності.

12. Проведіть порівняння реакторів ідеального витіснення й ідеального змішування безперервної дії по продуктивності. Визначте співвідношення tРІС-Б/tРІВ при одержанні одного й того ж ступеня перетворення.

13. Проведіть вибір моделі реактора для забезпечення максимального виходу продукту для випадку росту селективності при збільшенні ступеня перетворення.

14. Розкажіть про способи забезпечення оптимального температурного режиму при проведенні оборотних екзотермічних реакцій в окремому реакторі й реакторних системах. Для кожного випадку зобразіть графічні залежності Х= f(T).

15. Проведіть вибір моделі реактора для забезпечення селективності при протіканні простих необоротних послідовних реакцій.

16. Розкажіть про каскад реакторів змішування та графічний метод визначення числа реакторів у каскаді.

17. Розкажіть про каскад реакторів змішування та алгебраїчний метод визначення числа реакторів у каскаді.

18. Здійсніть порівняння (якісне) реакторів ідеального витіснення й ідеального змішування безперервної дії по продуктивності для простих необоротних реакцій.

19. Проведіть вибір моделі реактора для проведення ендотермічних реакцій в адіабатичних умовах.

20. Проведіть вибір моделі реактора та способу організації процесу для забезпечення селективності при протіканні паралельних реакцій.


Читайте також:

  1. Вопрос 2.3. Мотивация деятельности сотрудников подразделения по защите информации
  2. Вопросы по разделу: «Изменение динамического диапазона звукового сигнала»
  3. Глава X. Разделение властей в государственном механизме
  4. Критерии подразделения системы права на отрасли.
  5. МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ПО ИЗУЧЕНИЮ ДИСЦИПЛИНЫ (методические рекомендации по изучению отдельных разделов и тем дисциплины)
  6. МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ПО ИЗУЧЕНИЮ ДИСЦИПЛИНЫ (методические рекомендации по изучению отдельных разделов и тем дисциплины)
  7. Методические указания по самостоятельному изучению разделов темы
  8. На наших глазах возникает глобальный мир, в котором разделение политики на внутреннюю и внешнюю теряет всякое значение.
  9. Подраздел 2. ЛИЦА
  10. Подраздел 2. ЛИЦА
  11. Подраздел 2. ЛИЦА
  12. Подраздел 2. ЛИЦА




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Раздел 3 | Раздел 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.