МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Класифікація глобальних проблемГлобальні проблеми — проблеми, пов'язані з природними, природно-антропогенними, суто антропогенними (у т. ч. економічними, соціальними) явищами, що виникли в процесі розвитку сучасної цивілізації і мають загальнопланетарний характер як за масштабами та значенням, так і за способами вирішення, а тому потребують координації зусиль усього світового співтовариства. Причини виникнення і сутність глобальних проблем. Тема: ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ГЛОБАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ План: 1. Причини виникнення і сутність глобальних проблем. 2. Класифікація глобальних проблем. 3. Глобальні проблеми і шляхи їх розв'язання людством. Мета:1.навчальна – ознайомити студентів з глобальними проблемами, їх сутністю, причинами виникнення та шляхами їх розвязання людством. 2. розвивальна – розвивати у студентів творчу думку, нестандартне мислення, інтелектуальні здібності, професійну та термінологічну мову, уміння і навички. 3. виховна – виховувати економічне мислення, толерантність, плюралізм думок, поважне ставлення до думки іншого, професійні та соціально-значущі якості особистості.
Сировинна, енергетична, продовольча та інші проблеми для людства не нові, новими для сучасного етапу розвитку є їхній глобальний характер, оскільки вони зачіпають життєво важливі інтереси всіх держав і народів, виступають потужним чинником взаємозалежності та цілісності світу, надаючи йому нових інтегративних рис. Найзагальнішою причиною загострення глобальних проблем є криза індустріальної цивілізації внаслідок: — безсистемної, безконтрольної, безмежної утилізації ресурсів природи; — низького рівня технологічної культури виробництва; — максимізації, а не оптимізації темпів економічного зростання; — домінування технократичного підходу, послаблення антропогенних засад; — масштабного впливу людської діяльності на навколишнє середовище й необмеженого вторгнення людства у біосферу; — швидкої урбанізації населення планети, зростання гігантських мегаполісів і агломерацій, що супроводжується скороченням сільськогосподарських угідь, лісів, бурхливою автомобілізацією; — поглиблення суперечностей між світовим економічним розвитком і соціальним прогресом. Глобальні проблеми: — мають всезагальний, універсальний характер, загальнопланетарний зміст і значення, принципово важливі для долі всього людства; — безпосередньо стосуються життєвих інтересів усіх верств населення, усіх країн і народів планети, усіх або значної групи держав; — мають взаємопов'язаний характер і суттєво впливають на всі сфери суспільного життя; — відображають поглиблення та ускладнення світогосподарських зв'язків; — потребують залучення колосальних технологічних, фінансових, трудових, інформаційних ресурсів, невідкладних і рішучих дій на основі колективних і скоординованих зусиль світового співтовариства; — можуть бути успішно вирішені при умові створення адекватної моделі стійкого розвитку людської цивілізації. Читайте також:
|
||||||||
|