Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модуль 1. «Теоретичні основи туристичного краєзнавства. Класифікація та оцінювання туристичних ресурсів»

Інститут Міжнародних відносин НАУ

Кафедра країнознавства та туризму

Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Туристичне краєзнавство»

для студентів напрямку підготовки 6.140103 «Туризм»

Київ-2014

Укладач: Г.Ш. Уварова, канд. пед. наук, доц.

 

Обговорено та схвалено на засіданні

Кафедри країнознавства і туризму

 

23 грудня 2013 р., протокол № 5

 

 

Рецензент: В.Ю. Пестушко, канд. геог. наук, доц.

 

 

Навчально-методичне видання

Пропонуютьс питання для обговорення та завдання до кожної теми практичних робіт з дисципліни «Туристичне краєзнавство», наводяться приклади типових тестових завдань для модульного контролю. Рекомендується для студентів за напрямком підготовки 6. 140103 «Туризм»

 

Практичні заняття, їх тематика і обсяг

 

Назва теми Обсяг навчальних занять (год.)
пор.
  Практ. СРС
  заняття
2
Модуль №1 «Теоретичні основи туристичного краєзнавства. Класифікація та оцінювання туристичних ресурсів України»
1.1. Аналіз джерел туристичного краєзнавства, форм і видів краєзнавчої роботи.
1.2. Загальна характеристика України. Природно-ресурсний потенціал України.
1.3. Оцінка геолого-геоморфологічних туристичних ресурсів України.
1.4. Оцінка гідрологічних та біологічних туристичних ресурсів України
1.5 Оцінка кліматичних та бальнеологічних туристичних ресурсів України    
1.6. Природно-антропогенні туристичні ресурси, їх оцінка
1.7. Суспільно-історичні туристичні ресурси, їх оцінка.
1.8. Модульна контрольна робота №1
Усього за модулем №1
Модуль №2 «Туристичні регіони України, їх ресурсний потенціал і спеціалізація»
2.1. Туристично-крєзнавчі ресурси і туристична спеціалізація АР Крим
2.2. Туристично-крєзнавчі ресурси і туристична спеціалізація областей Північного Причорномор’я
2.3 Туристично-крєзнавчі ресурси і туристична спеціалізація областей Карпатського регіону
2.4. Туристично-крєзнавчі ресурси і туристична спеціалізація областей Північно-Західного Полісся
2.5. Туристично-крєзнавчі ресурси і туристична спеціалізація областей Подільського регіону
2.6. Туристично-крєзнавчі ресурси і туристична спеціалізація областей Столичного регіону
2.7. Туристично-крєзнавчі ресурси і туристична спеціалізація областей Центрального регіону
2.8. Туристично-крєзнавчі ресурси і туристична спеціалізація Донецько-Дніпровського регіону
2.9. Туристично-крєзнавчі ресурси і туристична спеціалізація областей Північно-Східного регіону
2.10. Туристично-крєзнавчі ресурси і туристична спеціалізація свого населеного пункту
2.11. Модульна контрольна робота №2
Усього за модулем №2

Модуль 1. «Теоретичні основи туристичного краєзнавства. Класифікація та оцінювання туристичних ресурсів»


Читайте також:

  1. I. Фізичні основи механіки
  2. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  3. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  4. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  5. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  6. V міні – модуль
  7. V. Класифікація і внесення поправок
  8. V. Класифікація рахунків
  9. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  11. VІII. Основи молекулярної фізики і термодинаміки
  12. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.




Переглядів: 1424

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВІДПОВІДНИКИ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ | Тема 1.1. Аналіз джерел туристичного краєзнавства, форм і видів краєзнавчої роботи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.