МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Модуль 1. «Теоретичні основи туристичного краєзнавства. Класифікація та оцінювання туристичних ресурсів»Інститут Міжнародних відносин НАУ Кафедра країнознавства та туризму Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Туристичне краєзнавство» для студентів напрямку підготовки 6.140103 «Туризм» Київ-2014 Укладач: Г.Ш. Уварова, канд. пед. наук, доц.
Обговорено та схвалено на засіданні Кафедри країнознавства і туризму
23 грудня 2013 р., протокол № 5
Рецензент: В.Ю. Пестушко, канд. геог. наук, доц.
Навчально-методичне видання Пропонуютьс питання для обговорення та завдання до кожної теми практичних робіт з дисципліни «Туристичне краєзнавство», наводяться приклади типових тестових завдань для модульного контролю. Рекомендується для студентів за напрямком підготовки 6. 140103 «Туризм»
Практичні заняття, їх тематика і обсяг
Модуль 1. «Теоретичні основи туристичного краєзнавства. Класифікація та оцінювання туристичних ресурсів» Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|