Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Спелеологічні туристичні ресурси

Район поширення Назва туристських об’єктів і ресурсів
Закарпатська область, смт. Солотвина Соляні печери
Донецька область м. Артемівськ, м. Солевар Соляні печери
Тернопільська область Горизонтальні печери: Оптимістична, Озерна, Кришталева (Кривчинська), Перлина, Вертеба, Млинки, Нагірнянська.
Чернівецька область Заставницька карстова рівнина
АР Крим Печери: Червона, Солдатська, Мармурова, Узунджа, Еміне-Баїр-Хосар, Чорна Підземні порожнини антропогенного походження: Севастопольські, Керченські катакомби, Аджимускайські каменоломні. Печерні міста: Чуфут-Кале, Мангуп-Кале, Качі-Кальон
Хмельницька область, с. Бакота Скельний монастир (антропогенний картс)
м. Київ Печери Київсько-Печерської Лаври (антропогенний карст)
Одеська область, с. Нерубайське Катакомби (антропогенний карст)

 

Завдання 3. Оцінити особливості спелеологічних ресурсів України для потреб туризму, користуючись картосхемою (роздатковий матеріал). Назвати області з найбільшою закарстованістю території і з найменшою. Які види туризму можливо розвивати в районах поширення спелеоресурсів?

Завдання 4. Оцінити рельєф своєї місцевості для потреб туризму, користуючись шкалою оцінювання О.О. Бейдика.

Шкала оцінювання рельєфу: 1 балом оцінюється переважно плоский низовинний рельєф; 5 балів – переважно гірські і передгірські території; 2 бали – дещо погорбовані низовини і невисокі височини; 3 бали – середньої висоти височини та кряжі; 4 бали – високі височини.

Тема 1.4. Оцінка гідрологічних та біологічних туристичних ресурсів України.

Запитання для обговорення:

1. Назвати гідрологічні туристські ресурси, що трапляються в межах території України.

2. Для яких видів туризму використовують поверхневі води суходолу та морів?

3. За якими показниками оцінюються води суходолу?

4. Що таке актуальна смуга?

5. Назвати біологічні (флористичні і фауністичні) туристичні ресурси.

6. Які показники враховують при оцінці лісових ресурсів?

7. Що необхідно враховувати при оцінці фауністичних ресурсів?

Завдання для самостійного виконання:

Завдання 1.Заповнити таблицю 6, користуючись картами атласу. Виділити області України, в яких гідрологічні об’єкти найбільш і найменш різноманітні. Обчислити загальну площу актуальних смуг в кожній адміністративній одиниці і оцінити її відповідними балами, користуючись шкалою оцінювання. Зробити висновки про те, в яких областях є дефіцит гідрологічних об’єктів для потреб туризму. Для яких видів туризму варто використовувати гідрологічні об’єкти в кожній області?

Таблиця 6


Читайте також:

  1. I. Природні ресурси Землі.
  2. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  3. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  4. Аеромедичні ресурси (Медична евакуація)
  5. Азіатсько-тихоокеанський та Американський туристичні макрорегіони.
  6. Антропогенний вплив – це будь-який вплив, що здійснює людина на навколишнє середовище та його ресурси.
  7. Африканський та Близькосхідний туристичні макрорегіони.
  8. Базисні ресурси фабрики програм
  9. Банківські ресурси, їх види та класифікація
  10. Біологічні ресурси
  11. Біологічні ресурси
  12. Блок 1. Ресурси виробництва




Переглядів: 1341

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Природно-ресурсний потенціал України | Актуальні смуги гідрологічних об’єктів та їх використання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.