МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||
Спелеологічні туристичні ресурси
Завдання 3. Оцінити особливості спелеологічних ресурсів України для потреб туризму, користуючись картосхемою (роздатковий матеріал). Назвати області з найбільшою закарстованістю території і з найменшою. Які види туризму можливо розвивати в районах поширення спелеоресурсів? Завдання 4. Оцінити рельєф своєї місцевості для потреб туризму, користуючись шкалою оцінювання О.О. Бейдика. Шкала оцінювання рельєфу: 1 балом оцінюється переважно плоский низовинний рельєф; 5 балів – переважно гірські і передгірські території; 2 бали – дещо погорбовані низовини і невисокі височини; 3 бали – середньої висоти височини та кряжі; 4 бали – високі височини. Тема 1.4. Оцінка гідрологічних та біологічних туристичних ресурсів України. Запитання для обговорення: 1. Назвати гідрологічні туристські ресурси, що трапляються в межах території України. 2. Для яких видів туризму використовують поверхневі води суходолу та морів? 3. За якими показниками оцінюються води суходолу? 4. Що таке актуальна смуга? 5. Назвати біологічні (флористичні і фауністичні) туристичні ресурси. 6. Які показники враховують при оцінці лісових ресурсів? 7. Що необхідно враховувати при оцінці фауністичних ресурсів? Завдання для самостійного виконання: Завдання 1.Заповнити таблицю 6, користуючись картами атласу. Виділити області України, в яких гідрологічні об’єкти найбільш і найменш різноманітні. Обчислити загальну площу актуальних смуг в кожній адміністративній одиниці і оцінити її відповідними балами, користуючись шкалою оцінювання. Зробити висновки про те, в яких областях є дефіцит гідрологічних об’єктів для потреб туризму. Для яких видів туризму варто використовувати гідрологічні об’єкти в кожній області? Таблиця 6 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|