Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1.7. Суспільно-історичні туристичні ресурси, їх оцінка.

Питання для обговорення:

1. Які ресурси і чому належать до суспільно-історичних туристських ресурсів?

2. Назвати складові архітектурно-історичних ресурсів.

3. Назвати особливості біосоціальних ресурсів.

4. На які групи поділяються подієві ресурси?

5. Що належить до соціально-економічних ресурсів?

6. Як оцінюються суспільно-історичні ресурси?

7. Що таке коефіцієнт пізнавальної цінності? Хто запропонував методику його визначення?

Завдання для самостійного виконання:

Завдання 1.Проаналізувати таблицю 11 про розподіл суспільно-історичних ресурсів між регіонами України. Визначити області, найбільш насичені і найменш насичені цими ресурсами. Які види туризму можливо розвивати на базі цих туристів?

Таблиця 11

Кількість суспільно-історичних туристичних ресурсів за регіонами України

 

Області, автономна республіка Кількість найвизначніших архітектурно-містобудівних споруд Кількість біосоціальних ресурсів Кількість найвизначніших подійних ресурсів Загальна кількість закладів розміщення
АР Крим
Вінницька
Волинська
Дніпропетровська
Донецька
Житомирська
Закарпатська
Запорізька
Івано-Франківська
Київська
Кіровоградська
Луганська
Львівська
Миколаївська
Одеська
Полтавська
Рівненська
Сумська
Тернопільська
Харківська
Херсонська
Хмельницька
Черкаська
Чернівецька
Чернігівська

 

Завдання 2.Користуючись туристичною картою України скласти таблицю 12 “Найбільш цінні суспільно-історичні туристичні ресурси України”. Позначити туристичні суспільно-історичні об’єкти на контурній карті.

 

Таблиця 12.

Суспільно-історичні туристичні ресурси Україн

Назва області Назва ресурсів
Архітектурні Подієві Біосоціальні
       

Тема 1.7. Туристичні ресурси своєї місцевості.

Завдання: презентація туристичних ресурсів рідного краю.


Читайте також:

  1. Азіатсько-тихоокеанський та Американський туристичні макрорегіони.
  2. Африканський та Близькосхідний туристичні макрорегіони.
  3. Банківські ресурси, їх види та класифікація
  4. Вимоги до структури розділу «Туристична галузь, туристичне підприємство, туристичні послуги»
  5. Виробнича оцінка.
  6. Громадські туристичні організації: правові засади створення та функціонування
  7. Диференціація цін і знижок на туристичні послуги має кілька напрямків, з яких найбільш поширені наступні.
  8. До країн, які реалізують грандіозні екотуристичні проекти належать Бразилія, Перу, Венесуела, Беліз, Гватемала.
  9. ЕПІЛЕПСІЯ ТА ЇЇ СУДОВО-ПСИХІАТРИЧНА ОЦІНКА.
  10. Зовнішнє дихання. Показники зовнішнього дихання та їх оцінка.
  11. Інвестиційні ресурси, їх класифікація та принципи формування
  12. Інвестиційні ресурси, їх класифікація та принципи формування




Переглядів: 1062

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Природно-заповідний фонд України: біосферні заповідники, природні заповідники, національні природні парки, заказники | Типові завдання до модульної контрольної роботи № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.