МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 2.2. Туристичні ресурси областей Північного Причорномор’я
Питання для обговорення: 1. Які найголовніші природно-географічні особливості областей Північного Причорномор’я? 2. Оцінити забезпеченість Одеської, Миколаївської та Херсонської областей туристичними ресурсами. 3. Назвати визначні природні об’єкти причорноморських областей. 4. Які особливості фонового типу архітектурно-історичних туристичних ресурсів в окжній з Причорноморських областей? Назвати приклади найвизначніших об’єктів. 5. Які види туризму - актуальні та потенційні - характерні для північного Причорномор’я? 6. Які перспективи розвитку туризму, створення нового тур продукту в кожній з областей Північного Причорномор’я? Завдання для самостійного виконання: Завдання 1. На контурній карті позначити місця розташування історико-культурних заповідників та визначних природних і культурних місць в областях Північного Причорномор’я: Миколаївська область:Історико-археологічний заповідник “Ольвія” (Парутіно, Очаківський район); Гранітно-Степове Побужжя, о. Березань, Рацинська Дача (Вознесенський район) Одеська область:Акерманська фортеця,Одеський театр опери та балету, мавзолей Інзова в м. Болград. Херсонська область:Катерининський собр у м. Херсоні, о Джарилгач. Завдання 2. Схарактеризувати проблеми і перспективи розвитку туризму в областях Північного Причорномор’я та особливості створення нового турпродукту на основі не використовуваних чи мало використовуваних туристичних ресурсів. Тема 2.3. Природні туристичні ресурси областей Карпатського регіону України
Питання для обговорення: 1. Які адміністративно-територіальні одиниці входять до складу Карпатського туристського регіону України? 2. Які найголовніші природно-географічні особливості областей регіону: геополітичне положення, особливості рельєфу, клімату, домінуючий характер рослинності тощо. 3. Назвати унікальні ландшафти та природні об’єкти в кожній з чотирьох областей. Завдання для самостійного виконання:
Завдання 1.Скласти порівняльну характеристику природно-географічних туристичних ресурсів двох областей (на власний вибір) Карпатського регіону, оцінити ступінь та ефективність їх використання в туристичній сфері. Завдання 2. Розробити туристичний маршрут ченрез Карпатський регіон, враховуючи особливості природно-географічних та природно-антропогенних ресурсів. Позначити його на контурній карті. Пояснити вибір маршруту.
Читайте також:
|
||||||||
|