МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 2.4. Суспільно-історичні туристичні ресурси областей Карпатського регіону України
Питання для обговорення: 1. Які особливості фонового типу архітектурно-історичних туристських ресурсів, назвати найвизначніші об’єкти. 2. Які види туризму - актуальні та потенційні - характерні для областей регіону? 3. Які проблеми і перспективи розвитку туризму, створення нового тур продукту? Завдання для самостійного виконання: Завдання 1. Позначити на контурній карті місця розташування історико-культурних заповідників областей Карпатського регіону, скласти коротку характеристику їх туристичного значення: Івано-Франківська область – Національний заповідник “Давній Галич” (Галицький район, с. Крилос, Галич); Львівська область – Державний історико-культурний заповідник (м. Львів), Історико-культурний заповідник “Личаківський цвинтар” (м. Львів), Державний історико-архітектурний заповідник (с.м.т. Жовква), Державний музей-заповідник “Олеський замок” (Олесько, Бродівський район), Державний історико-культурний заповідник “Тустань” (смт. Урич, Сколівський район), Державний історико-культурний заповідник “Нагуєвичі” (ст. Нагуєвичі, Дрогобицький район); Державний історико-культурний заповідник, Бела, Музей-заповідник “Золочівський замок”, м. Золочів. Чернівецька область –Державний історико-архітектурний заповідник “Хотинська фортеця” (Хотин). Завдання 2. Позначити на карті найвідоміші історичні місця (села, смт.) областей Карпатського регіону та схарактеризувати їх пам’ятки: Івано-Франківська область: смт. Богородчани (Костел ХУІІІ ст., Палати духівництва, укріплення й брама), смт. Гвіздець, Городенківського району (Костел бернардинів, ХУІІІ ст.), смт. Делятин, Надвірнянського району (Церква Різдва 1620 р, дзвіниця – 1785 р.), смт. Манява, Богородчанського району (комплекс споруд Скиту Манявського ХУІІ ст.); Львівська область: Міжгір’я, Перемишлянський район (Унівський монастир-фортеця, ХУІ-ХІХ ст.), Підгірці, Бродівського району (Городище Х_ХІІІ ст., замок ХУІІ ст., костел, церква –ХУІІІ ст., парк, заїжджий двір), Підкамінь, Бродівського району (комплекс монастиря домініканів ХУ-ХУІІІ ст.), смт. Поморяни, Золочівського району (замок-палац ХУІ-ХУІІ ст., церква і дзвіниця – ХУІІ ст., костел – ХУІІІ ст.), Старе Село, Пустомитівського району (Іванівська церква та дзвіниця – ХУІІІ ст., замок – ХУІІ ст.). Завдання 3. Схарактеризувати проблеми і перспективи розвитку туризму в регіоні та створення нового тур продукту на основі мало використовуваних туристичних ресурсів. Читайте також:
|
||||||||
|