Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 2.4. Суспільно-історичні туристичні ресурси областей Карпатського регіону України

 

Питання для обговорення:

1. Які особливості фонового типу архітектурно-історичних туристських ресурсів, назвати найвизначніші об’єкти.

2. Які види туризму - актуальні та потенційні - характерні для областей регіону?

3. Які проблеми і перспективи розвитку туризму, створення нового тур продукту?

Завдання для самостійного виконання:

Завдання 1. Позначити на контурній карті місця розташування історико-культурних заповідників областей Карпатського регіону, скласти коротку характеристику їх туристичного значення: Івано-Франківська область – Національний заповідник “Давній Галич” (Галицький район, с. Крилос, Галич); Львівська область – Державний історико-культурний заповідник (м. Львів), Історико-культурний заповідник “Личаківський цвинтар” (м. Львів), Державний історико-архітектурний заповідник (с.м.т. Жовква), Державний музей-заповідник “Олеський замок” (Олесько, Бродівський район), Державний історико-культурний заповідник “Тустань” (смт. Урич, Сколівський район), Державний історико-культурний заповідник “Нагуєвичі” (ст. Нагуєвичі, Дрогобицький район); Державний історико-культурний заповідник, Бела, Музей-заповідник “Золочівський замок”, м. Золочів. Чернівецька область –Державний історико-архітектурний заповідник “Хотинська фортеця” (Хотин).

Завдання 2. Позначити на карті найвідоміші історичні місця (села, смт.) областей Карпатського регіону та схарактеризувати їх пам’ятки: Івано-Франківська область: смт. Богородчани (Костел ХУІІІ ст., Палати духівництва, укріплення й брама), смт. Гвіздець, Городенківського району (Костел бернардинів, ХУІІІ ст.), смт. Делятин, Надвірнянського району (Церква Різдва 1620 р, дзвіниця – 1785 р.), смт. Манява, Богородчанського району (комплекс споруд Скиту Манявського ХУІІ ст.); Львівська область: Міжгір’я, Перемишлянський район (Унівський монастир-фортеця, ХУІ-ХІХ ст.), Підгірці, Бродівського району (Городище Х_ХІІІ ст., замок ХУІІ ст., костел, церква –ХУІІІ ст., парк, заїжджий двір), Підкамінь, Бродівського району (комплекс монастиря домініканів ХУ-ХУІІІ ст.), смт. Поморяни, Золочівського району (замок-палац ХУІ-ХУІІ ст., церква і дзвіниця – ХУІІ ст., костел – ХУІІІ ст.), Старе Село, Пустомитівського району (Іванівська церква та дзвіниця – ХУІІІ ст., замок – ХУІІ ст.).

Завдання 3. Схарактеризувати проблеми і перспективи розвитку туризму в регіоні та створення нового тур продукту на основі мало використовуваних туристичних ресурсів.


Читайте також:

  1. Http://www.minjust.gov.ua Міністерство юстиції України
  2. I. Природні ресурси Землі.
  3. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  4. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  5. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  6. PMBOK: 9 областей управлінських знань
  7. Q Конституція України від 28 червня 1996 р. // Відомості Верховної Ради України – 1996 - № 30 – Ст. 141
  8. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  9. V. Постанови Пленуму Верховного Суду України
  10. VI. Накази Генерального прокурора України
  11. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  12. А/. Верховна Рада України.




Переглядів: 580

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2.2. Туристичні ресурси областей Північного Причорномор’я | Тема 2.5. Туристичні ресурси Волинської і Рівненської областей України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.