Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Моль 1 моль

1) Na2CO3 × 10H2O t 10H2O + Na2CO3

(X) - 106

Моль 2 моль 2 моль

Na2CO3+2H3PO4 ® CO2­+H2O+2NaH2PO4

(У)-120

Моль 1 моль 1 моль

NaH2РО4 + NaOH ® Na2HPO4

(Z) – 142

Ответ: 1

А8. Железная окалина не может реагировать с веществом, формула которого:

1) О2 2) Н2 3) HBr (р-р) 4) Na3PO4(р-р)

Решение:

Железная окалина–Fe3O4 или Fe+2O ·Fe+3 2O3

1) 4Fe+2O × Fe2O3 + O20 ® 6Fe+32O-23

2) Fe3O4 + 4H2 t 3Fe + 4H2O

3) FeO × Fe2O3 +8HBr ® FeBr2+2FeBr3+4H2O

4) FeO × Fe2O3 + Na3PO4(р-р) ®

Ответ: 4

А9. Эффективность двойного суперфосфата в качестве фосфорного удобрения

в нейтральной почве снизится, если смешать его с веществом, название

которого:

1) кальциевая селитра 3) поваренная соль

2) чилийская селитра 4) гашеная известь

Решение:

Са(Н2РО4)2 двойной суперфосфат

Ca(H2PO4)2 + Ca(OH)2→ 2CaHPO4↓ + 2H2O




Переглядів: 570

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Б)под колонну среднего ряда – сечение №2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.