МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1.1. Теоретичні основи рекреаційної географіїТема 1.2. Розміщення галузей рекреаційної діяльності: аналіз закономірностей, чинників і принципів Тема 1.3. Характеристика рекреаційного господарства світу (Євразія) Тема 1.4. Характеристика рекреаційного господарства світу (Північна і Південна Америка, Африка, Австралія і Океанія) Приклади типових тестових завдань до модульної контрольної роботи № 1 Модуль №2 «Рекреаційне районування території України. Основні рекреаційні регіони та райони країни, їх спеціалізація» Тема 2.1. Рекреаційне районування території України Тема 2.2. Порівняльна характеристика Причорноморського та Карпатсько-Подільського рекреаційних регіонів України Тема 2.3. Порівняльна характеристика Полісько-Столичного, Придніпровсько-Донецького та Харківського рекреаційних регіонів України Тема 2.4. Аналіз пріоритетних напрямів розвитку рекреаційного господарства України Приклади типових тестових завдань до модульної контрольної роботи № 2 Список рекомендованої літератури Додатки
Практикум призначений для студентів спеціальності 6.050400 «Туризм» і відповідає навчальній програмі з дисципліни “Рекреаційна географія”. Курс “Рекреаційна географія” є одним з базових в системі підготовки спеціалістів в галузі туризму. Для успішного освоєння цього важливого курсу розроблена система практичних занять, які повинні допомогти студентам закріпити теоретичний матеріал лекцій, а також сформувати у них цілий ряд практичних вмінь і навичок, необхідних в їх майбутній професійній діяльності: уміння аналізувати і давати оцінку рекреаційним ресурсам світу і України, складати на основі різних джерел характеристику рекреаційних систем та виявляти їх вплив на формування рекреаційних потоків; робити оціночні прогнози щодо розвитку рекреаційної галузі, процесу рекреаційного освоєння території у майбутньому, порівнювати її з іншими рекреаційними територіями, на основі інформаційних матеріалів, статистичних даних, довідкових та періодичних видань, комплексу тематичних карт визначати провідні рекреаційні об’єкти тощо. Завдання до 8 практичних робіт, що розбиті на два навчальні модулі, подаються переважно у вигляді пізнавальних запитань, конкретних завдань з географічною картою, статистичними даними та ін., що спонукатиме студентів працювати самостійно і творчо над основами даного курсу. Практикум включає як завдання, що виконуватимуться під час проведення практичних занять, так й індивідуальні завдання для самостійного опрацювання. Короткі теоретичні відомості дають інформацію необхідну для успішного виконання завдань. В додатках містяться необхідні для виконання завдань картосхеми, а також статистичні дані для аналізу розвитку в’їзного і виїзного туризму в Україні.. Достатній обсяг завдань в практикумі дозволить індивідуалізувати роботу студентів. Програмою курсу “Рекреаційна географія” передбачено виконання двох модульних контрольних робіт, тому до кожного модулю подаються зразки тестових завдань, а після кожної теми практичної роботи запитання для самоконтролю. Систематичне і своєчасне виконання завдань допоможе студентам якомога якісніше підготуватися до проміжного і підсумкового контролю знань з даної дисципліни.
Тематичний план навчальної дисципліни
Модуль 1. «Географічні аспекти рекреаційної діяльності. Рекреаційно-ресурсні регіони світу» Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|