Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання на практичне заняття

1. Отримати у викладача експлуатаційну документацію на засіб вимірювальної техніки (лічильник газу, витратомір, лічильник електроенергії, тощо). Охарактеризувати ЗВТ – вказати тип, марку, експлуатаційні характеристики, тощо.

2. Описати фактори, що впливають на надійність роботи приладів (температура, вологість, вібрації, тощо) і які конструктивні і технологічні заходи впроваджено в даному типі приладу.

3. Вибрати з паспорта нормовані параметри ЗВТ, що характеризують той чи інший показник якості, і віднести його до певної групи згідно з поданою у п. 1.1.1 класифікацією груп показників якості.

4. Вибрати базовий зразок ЗВТ для порівняння і оцінити рівень якості оцінюваного прилада.

5. Назвати та описати характерні особливості кожного виду виробництва (серійного, масового та одиночного).

 

Оформлення та захист звіту

 

Звіт з виконаної роботи оформляється у зошиті з практичних занять чи окремо на аркушах формату А4, де на першій (титульній) сторінці вказуються дані про навчальний заклад, кафедру, студента, що виконав цю роботу, викладача, що прийняв роботу. На наступній сторінці вказується назва і мета заняття, а також наводяться вихідні дані завдання, отриманого у викладача. Нижче наводяться результати виконання завдання, необхідні розрахунки, таблиці, графіки. В кінці звіту наводиться висновок за результатами виконання завдання та перелік використаних літературних джерел.

Повністю оформлений і підписаний студентом звіт подається викладачеві до захисту в кінці заняття.

 

1.4 Запитання для самоконтролю

1. Що називають якістю продукції?

2. Які групи якості входять до класифікації показників якості?

3. Як поділяють показники призначення?

4. До якої групи показників якості відносять метрологічні характеристики приладів?

5. Назвіть показники надійності ЗВТ.

6. Що характеризують показники технологічності?

7. Які показники називають узагальненими показниками технологічності?

8. Чим характеризується ергономічність ЗВТ?

9. Які методи визначення значень показників якості продукції Вам відомі?

10. Як оцінюють рівень якості продукції приладобудування?

11. Які види виробництв існують?

12. Чому окремо виділяють дослідне виробництво?

13. Що є характерним для робочих місць кожного виду виробництва?

14. Чи залежить виробнича структура підприємства від виду виробництва?


Практичне заняття № 2

ВИВЧЕННЯ ОСНОВНИХ СПОСОБІВ ЛИТВА В ПРИЛАДОБУДУВАННІ Й ЗАГАЛЬНИХ ПРИНЦИПІВ КОНСТРУЮВАННЯ ВІДЛИВОК. ВИБІР ТА ВИВЧЕННЯ ЗВТ ДЛЯ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ВІДЛИВОК

Мета заняття:Ознайомитись та вивчити основні способи лиття в приладобудуванні

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 509

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні види виробництв | Тривалість заняття: 4 год.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.