Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання на практичне заняття

1. Ознайомитися з викладеним теоретичним матеріалом в п. 4.1 і в [1, 11].

2. Описати один з методів електрохімічної обробки згідно виданого викладачем завдання. Навести схему, основні параметри обробки, проаналізувати особливості, переваги і недоліки методу.

3. Вибрати електроліт для проведення електрохімічної обробки за заданим методом.

4. Проаналізувати технологічні характеристики процесу ЕХО, що розглядається.

 

Оформлення та захист звіту

 

Звіт з виконаної роботи оформляється у зошиті з практичних занять чи окремо на аркушах формату А4, де на першій (титульній) сторінці вказуються дані про навчальний заклад, кафедру, студента, що виконав цю роботу, викладача, що прийняв роботу. На наступній сторінці вказується назва і мета заняття, а також наводяться вихідні дані завдання, отриманого у викладача. Нижче наводяться результати виконання завдання згідно з п. 4.2. В кінці звіту наводиться висновок за результатами виконання завдання та перелік використаних літературних джерел.

Повністю оформлений і підписаний студентом звіт подається викладачеві до захисту в кінці заняття.

 

4.4 Запитання для самоконтролю

1. В яких випадках застосовують електрохімічну обробку (ЕХО) металів? На чому вона заснована?

2. Поясніть суть явища анодного розчинення при ЕХО.

3. Назвіть основні параметри анодного розчинення.

4. Опишіть процес електрохімічного полірування.

5. Поясніть схему електроабразивного шліфування.

6. На чому заснована анодно-механічна обробка.

7. Які електроліти використовують для ЕХО?

8. Від чого залежить продуктивність ЕХО?

9. Поясніть причину виникнення похибки при розмірній електрохімічній обробці.

 

Практичне заняття № 5

ВИВЧЕННЯ ПАРАМЕТРІВ ТА РЕЖИМІВ ЕЛЕКТРОЕРОЗІЙНОГО ТА ЕЛЕКТРОІМПУЛЬСНОГО МЕТОДІВ ОБРОБКИ ПОВЕРХОНЬ ДЕТАЛЕЙ ПРИЛАДІВ

Мета заняття:Ознайомитись та вивчити основні параметри режимів електроерозійного та електроімпульсного методів обробки матеріалів і деталей приладів

 

Тривалість заняття: 2 год.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 491

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технологічні характеристики | Основні теоретичні положення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.