Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання на практичне заняття

1. Ознайомитися з викладеним теоретичним матеріалом в п. 5.1 і в [1, 11].

2. Описати одину з технологічних схем електроерозійної обробки матеріалів (ЕЕО), що застосовують у промисловості, згідно виданого завдання викладачем.

3. Навести схему, основні параметри обробки: струм, напругу, тривалість імпульсів.

4. Проаналізувати особливості, переваги і недоліки методу.

4. Проаналізувати технологічні характеристики процесу ЕЕО, що розглядається.

 

Оформлення та захист звіту

 

Звіт з виконаної роботи оформляється у зошиті з практичних занять чи окремо на аркушах формату А4, де на першій (титульній) сторінці вказуються дані про навчальний заклад, кафедру, студента, що виконав цю роботу, викладача, що прийняв роботу. На наступній сторінці вказується назва і мета заняття, а також наводяться вихідні дані завдання, отриманого у викладача. Нижче наводяться результати виконання завдання згідно з п. 5.2. В кінці звіту наводиться висновок за результатами виконання завдання та перелік використаних літературних джерел.

Повністю оформлений і підписаний студентом звіт подається викладачеві до захисту в кінці заняття.

 

 

5.4 Запитання для самоконтролю

1. Що таке електроерозійна обробка?

2. Хто винайшов цей метод?

3. Які технологічні схеми ЕЕО застосовують у промисловості?

4. У чому принципова відмінність електроімпульсної установки від електроіскрового верстата?

5. Які фізичні явища відбуваються на електродах при ЕЕО?

6. Перерахуйте стадії протікання процесу при ЕЕО?

7. Від чого залежить продуктивність процесу ЕЕО і якість поверхні?

8. Який струм використовується при ЕЕО і його величина?

9. Які діапазони напруги використовують при ЕЕО?

10. Який вплив на продуктивність процесу ЕЕО надає площу оброблюваної поверхні і глибина входження електрода-інструмента в заготівлю?

11. Які середовища використовують при ЕЕО?


Практичне заняття № 6

ВИВЧЕННЯ МЕТОДІВ ТА ЗАСОБІВ ДЛЯ НАНЕСЕННЯ ГАЛЬВАНІЧНИХ ПОКРИТТІВ

Мета заняття:Ознайомитись та вивчити основні методи нанесення гальвано покриттів та визначення параметрів нанесених покриттів

 

Тривалість заняття: 2 год.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 506

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стадії ерозійної обробки. | Основні теоретичні положення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.034 сек.