Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Треба вміти

1.Визначати відносні молекулярні та молярні маси речовин; кількість частинок у певній кількості речовини, масі речовини, об’ємі газу; об’єм певної маси або кількості речовини газу за нормальних умов; відносну густину газу за іншим газом; масову частку елемента у сполуці за її формулою.

2.Встановлювати хімічну формулу речовини за масовими частками елементів, що входять до її складу.

3.Визначати молярні маси газоподібних речовин за молярним об’ємом, відносною густиною, рівнянням Менделєєва-Клапейрона.

4.Обчислювати за рівняннями хімічних реакцій масу, об’єм, кількість речовини за відомою масою, кількістю речовини одного з реагентів чи продуктів реакції.

5.Здійснювати перехід від нормальних до експериментальних умов на підставі газових законів.

6.Обчислювати молярні маси еквівалентів різних речовин.

7.Проводити розрахунки на основі закону еквівалентних відношень.

Слід запам’ятати

- масова частка елемента в складі сполуки;

= - кількість речовини;

- рівняння Менделєєва-Клапейрона;

- відносна густина газу 1 за газом 2;

Mекв2) = М(1/2H2) = = 1 г/моль – молярна маса еквівалентів водню;

Мекв2) = М(1/4О2) = = 8 г/моль – молярна маса еквівалентів кисню;

Mf (AaBb) = = - молярна маса еквівалентів складної речовини;

- еквівалентний об’єм;

, чи - закон еквівалентних відношень.


Читайте також:

  1. Виберіть 2 положення, які треба добавити у визначення елементів наукової проблеми.
  2. Відносно фронтальної площини проекцій модель треба розташувати так, щоб на цю площину вона спроекціювалась найбільш наочно – це зображення є головним виглядом.
  3. Відповідно до Наказу МОЗ та Держкомітету України по нагляду за охороною праці (95р.)Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі
  4. Вмінені витрати - це кількість одного товару, яким треба пожертвувати для збільшення виробництва іншого.
  5. Вмінені витрати - це кількість одного товару, якою треба пожертвувати для збільшення виробництва іншого.
  6. Діяльність включає дії і операції як складові, які співвідносять­ся з потребами, мотивами і цілями.
  7. Для надання першої допомоги при травмах у кабінеті (лабораторії) біології обов'язково треба мати аптечку, яка зберігається у спеціальній шафі з червоним хрестом на дверцятах.
  8. Добова потреба
  9. Добова потреба дітей шкільного віку у мінеральних речовинах
  10. Економічні інтереси, їх взаємозв’язок з потребами.
  11. Ефективне використання влади має на меті впливати на поведінку інших у спосіб, що погоджений з потребами організації та потребами працівників.
  12. Замість розмовної форми треба користуватися конкретним визначенням.




Переглядів: 473

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПІДСУМКИ | ОСНОВНІ КЛАСИ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.