Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заняття №23

Тема: Медико-біологічні основи паразитизму. Медична протозоологія. Підцарство Найпростіші (Protozoa).Тип Саркоджгутикові (Sarcomastigophora). Клас Справжні амеби (Lobosea). Тип Війконосні (Ciliophora). Представники класу Щілинноротих (Rimostomatea) – паразити людини

І. Актуальність теми.Явище паразитизму дуже поширене в природі. Паразити складають 6-7% від загальної кількості видів тваринного і рослинного світу. Велика кількість видів найпростіших є збудниками інвазійних захворювань та коменсалами в організмі людини. Представники саркодових та інфузорій здатні спричинювати у людей такі захворювання, як амебіаз, балантидіаз тощо. Хвороби обумовлені патогенними найпростішими дуже небезпечні для здоров’я дітей і дорослих, особливо небезпечні деякі захворювання для вагітних жінок. Лікареві необхідно знати морфологію, цикли розвитку представників саркодових та інфу­зорій для розуміння методів лабораторної діагностики та лікування протозойних захворювань, зумовлених ними, організації особистої профілактики та профілактики серед населення.

ІІ. Цілі навчання:

Загальна ціль - уміти:

1. Ідентифікувати за систематичними ознаками представників саркодових та інфузорій, які мають медичне значення.

2. Обгрунтовувати методи лабораторної діагностики та провіднi заходи особистої та громадської профілактики хвороб, збудниками яких є саркодові та інфузорії.

3. Робити попередній висновок щодо наявності паразитарних інвазій людини та визначати заходи профілактики захворювань.

Конкретні цілі - уміти:

 

1. Визначати поняття «паразитизм», «паразитарна система», «джерело інвазії», «фактор передачі збудників інвазій».

2. Класифікувати паразитів на облігатних і факультативних, постійних і тимчасових, специфічних і неспецифічних, зовнішніх і внутрішніх.

3. Інтерпретувати морфофізіологічні адаптації найпростіших до паразитування.

4. Ідентифікувати остаточних, проміжних, облігатних, факультативних і резервуарних хазяїв найпростіших.

5. Пояснити вплив сучасних всесвітніх міграційних процесів населення на розповсюдження протозойних інвазій в Україні.

6. Визначати методи лабораторної діагностики протозоозів, виходячи з локалізації та життєвих циклів найпростіших класів Справжніх амеб і Щілиноротих.

7. Співвідносити цикли розвитку найпростіших і способи зараження на протозоози з визначенням засобів запобігання захворювання на них.

ІІІ. Забезпечення вихідного рівня знань-умінь

А. Література:


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 571

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура залікового кредиту – модулю 3 – Популяційно-видовий, біогеоценотичний та біосферний рівні організації життя | ІV. Зміст навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.