МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Характеристика паразитичних джгутикових
в) Інструкції до практичної роботи: 1. Розгляньте при допомозі світлового мікроскопа постійний мікропрепарат трипаносом (Trypanosoma gambiense) у мазку крові. Трипаносоми фіолетового кольору знаходяться серед еритроцитів. Трипаносоми мають тіло веретеноподібної форми, загострене на кінцях. Овальне червоне ядро знаходиться в центрі клітини. Джгутик огинає тіло паразита і вільно закінчується спереду. Біля основи джгутика знаходиться кінетопласт. Між джгутиком і тілом є ундулююча мембрана. Замалюйте в зошиті трипаносому та позначте на малюнку: а) ядро; б) джгутик; 2. На таблиці розгляньте джгутикову та безджгутикову стадії лейшманії (Leishmania donovani). Знайдіть ядро, джгутик, кінетопласт. Замалюйте в зошиті обидві стадії лейшманії та позначте на малюнку: а) ядро; 3. Розгляньте при допомозі світлового мікроскопа постійний мікропрепарат трофозоїта і цисти лямблії (Lamblia intestinalis). Відмітьте характерну грушоподібну форму та білатеральну симетрію тіла трофозоїта лямблії. Зверніть увагу на опорний стрижень, який проходить посередині тіла (аксостиль), з обох боків якого розташовані попарно ядра та всі органели, а також органоїди руху - чотири пари джгутиків. Травні та пульсуючі вакуолі відсутні. Замалюйте в зошит трофозоїт і цисту та позначте на малюнку: а) ядра; б) аксостиль; в) джгутики; г) оболонку з її особливостями. Відмітьте, що циста, як і трофозоїт зберігає білатеральну симетрію тіла, і має незріла – два, а зріла – чотири ядра. 4. Розгляньте при допомозі світлового мікроскопа постійний мікропрепарат трихомонади піхвової (Trichomonas vaginalis). Відмітьте, що тіло має форму краплі, загостреної на задньому кінці. Велике ядро знаходиться у передній частині тіла. Можна побачити, що від передньої частини тіла відходить чотири вільних джгутики. Є ундулююча мембрана. Тіло поділене на дві половини опорним стрижнем (аксостиль), який проходить по його середній лінії. Замалюйте в зошиті три форми трихомонад, використовуючи таблиці та позначте на малюнку: а) ядро; 5. Складіть і замалюйте в зошиті цикли розвитку трипаносом (африканських і американської), лейшманій (вісцеротропної і дерматотропної), лямблії і трихомонад, використовуючи матеріали підручника і таблиці. VI. Система навчаючих завдань: А. Тести Завдання 1 (I рівень складності) Назвіть збудника середземноморського (дитячого) лейшманіозу: A. Leischmania tropica minor; B. Leischmania donovani; C. Leischmania tropica major; D. Leischmania infantum; E. Leischmania aethiopia. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|