Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Характеристика паразитичних джгутикових

 

Назва паразита Назва хвороби Шляхи зара­ження людини Локалі-зація в організмі людини Методи лабораторної діаг-ностики Заходи профілак­тики хвороби
Trypanosoma cruzi          
Trypanosoma gambiense          
Trypanosoma rhodesiense          
Lamblia intestinalis          
Trichomonas vaginalis          
Leishmania tropica          
Leishmania donovani          

в) Інструкції до практичної роботи:

1. Розгляньте при допомозі світлового мікроскопа постійний мікропрепарат трипаносом (Trypanosoma gambiense) у мазку крові. Трипаносоми фіолетового кольору знаходяться серед еритроцитів. Трипаносоми мають тіло веретеноподібної форми, загострене на кінцях. Овальне червоне ядро знаходиться в центрі клітини. Джгу­тик огинає тіло паразита і вільно закінчується спереду. Біля основи джгутика знаходиться кінетопласт. Між джгутиком і тілом є ундулююча мембрана. Замалюйте в зошиті трипаносому та позначте на малюнку: а) ядро; б) джгутик;
в) кінетопласт; г) ундулюючу мембрану; д) цитоплазму.

2. На таблиці розгляньте джгутикову та безджгутикову стадії лейшманії (Leishmania donovani). Знайдіть ядро, джгутик, кінетопласт. Замалюйте в зошиті обидві стадії лейшманії та позначте на малюнку: а) ядро;
б) джгутик (у джгутикової стадії); в) кінетопласт; г) цитоплазму. Вкажіть місце локалізації кожної стадії.

3. Розгляньте при допомозі світлового мікроскопа постійний мікропрепарат трофозоїта і цисти лямб­лії (Lamblia intestinalis). Відмітьте характерну грушоподібну форму та білатеральну симетрію тіла трофозоїта лямблії. Зверніть увагу на опорний стрижень, який проходить посередині тіла (аксостиль), з обох боків якого розташовані попарно ядра та всі органели, а також органоїди руху - чотири пари джгутиків. Травні та пульсуючі вакуолі відсутні. Замалюйте в зошит трофозоїт і цисту та позначте на малюнку: а) ядра; б) аксостиль; в) джгутики; г) оболонку з її особливостями. Відмітьте, що циста, як і трофозоїт зберігає білатеральну симетрію тіла, і має незріла – два, а зріла – чотири ядра.

4. Розгляньте при допомозі світлового мікроскопа постійний мікропрепарат трихомонади піхвової (Trichomonas vagina­lis). Відмітьте, що тіло має форму краплі, загостреної на задньому кінці. Велике ядро знаходиться у передній частині тіла. Можна побачити, що від передньої частини тіла відходить чотири вільних джгутики. Є ундулююча мембрана. Тіло поділене на дві половини опорним стрижнем (аксо­стиль), який проходить по його середній лінії. Замалюйте в зошиті три форми трихомонад, використовуючи таблиці та позначте на малюнку: а) ядро;
б) джгутики; в) ундулюючу мембрану; г) аксо стиль.

5. Складіть і замалюйте в зошиті цикли розвитку трипаносом (африканських і американської), лейшманій (вісцеротропної і дерматотропної), лямблії і трихомонад, використовуючи матеріали підручника і таблиці.

VI. Система навчаючих завдань:

А. Тести

Завдання 1 (I рівень складності)

Назвіть збудника середземноморського (дитячого) лейшманіозу:

A. Leischmania tropica minor;

B. Leischmania donovani;

C. Leischmania tropica major;

D. Leischmania infantum;

E. Leischmania aethiopia.


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  5. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  6. Автокореляційна характеристика системи
  7. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  8. Аналіз розриву», його характеристика
  9. Анатомо-біомеханічна характеристика положень і рухів тіла
  10. Антична філософія як перший етап західної філософської традиції. Загальна характеристика
  11. Аплікація як вид образотворчої діяльності дошкільнят, його характеристика.
  12. Архітектура СЕП та характеристика АРМ-1, АРМ-2, АРМ-3




Переглядів: 1105

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Орієнтовна основа дії | Еталон відповіді - D

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.