МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Еталон відповіді: а) Гострик (Enterobius vermicularis); б) ентеробіоз; в) Фекально-оральний, аутоінвазія, аутореінвазія; г) Нижній відділ тонкої та верхній відділ товстої кишки.
Задача 2. При патологоанатомічному розтині в дванадцятипалій кишці виявлені круглі черви червонуватого кольору, довжиною 8-15 мм. Передній кінець черва закручений на спинну сторону, має ротову капсулу з 4 зубцями. а) Визначте вид і систематичне положення виявлених гельмінтів. б) Назвіть шляхи зараження даним паразитом. в) В чому полягає патогенна дія виявлених гельмінтів? г) Вкажіть лабораторну діагностику при даному захворюванні. д) Вкажіть географічне поширення даного гельмінта? Еталон відповіді: а) Анкілостома (Аncylostoma duodenale), Тип Круглі черви, Клас Власне круглі черви; б) Зараження даним паразитом може проходити двома шляхами: - аліментарно, коли личинки через рот з водою і продуктами харчування попадають в дванадцятипалу кишку; - перкутантно (з міграцією) – личинки активно занурюються через шкіру в венозне русло, потрапляють через праву половину серця в легені, потім в бронхи, трахею, глотку, разом з слиною заковтуються і проникають в кишечник; в) Патогенна дія: токсично-алергічна; механічне травмування тканин у період міграції; ураження слизової оболонки тонкої кишки хітиновими зубцями в період кишкової інвазії і приєднання вторинної інфекції; розвиток патологічних кишкових рефлексів; залізодефіцитна анемія внаслідок хронічної крововтрати при високому ступені інвазії і тривалості хвороби; г) Овоскопія фекалій, рідше – дуоденального вмісту; виявлення личинок у фекаліях (лярвоскопія); гельмінтоскопія фекалій – при високому ступені інвазії анкілостоми у фекаліях можна виявити неозброєним оком; Д) Захворювання поширене в країнах з тропічним кліматом. У країнах з помірним кліматом осередки анкілостомозу зустрічаються в шахтах, де висока вологість і постійна температура сприятливі для розвитку личинок. VII. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті А) Методика проведення заняття На початку заняття проводиться перевірка вихідного рівня знань студентів у вигляді тестового контролю та письмової відповіді на питання. Розглядаються теоретичні питання даної теми, в обговоренні якої беруть участь всі студенти під керівництвом викладача. Після чого студенти виконують самостійну навчально-дослідницьку роботу і вирішують індивідуальні ситуаційні задачі. В кінці заняття проводиться перевірка кінцевого рівня знань студентів, аналіз результатів роботи з перевіркою протоколів і виставленням відповідної оцінки і балів.
Читайте також:
|
||||||||
|