Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Орієнтовна основа дії

Для досягнення цілей заняття необхідно засвоїти теоретичні питання з даної теми і виконати самостійну навчально-дослідницьку роботу.

 

а) Теоретичні питання для позааудиторного самостійного вивчення та обговорення на занятті:

1.Трихінела спіральна (Trichinella spiralis): географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, патогенний вплив, клініка, лабораторна діагностика, профілактика трихінельозу.

2. Ришта (Dracunculus medinensis): географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, патогенний вплив, клініка,лабораторна діагностика, профілактика дракункульозу.

3. Вухерерія Банкрофта (Wuchereria Bancrofti): географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, патогенний вплив, клініка, лабораторна діагностика, профілактика вухереріозу.

4. Бругія малайська (Brugia malayi): географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, патогенний вплив, клініка,лабораторна діагностика, профілактика бругіозу.

5. Лоа лоа (Loa loa): географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, патогенний вплив, клініка, лабораторна діагностика, профілактика лоаозу.

6. Онхоцерка (Onchocerca volvulus): географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, патогенний вплив, клініка, лабораторна діагностика, профілактика онхоцеркозу.

7. Вчення Є.Н. Павловського про природно-осередкові хвороби. Трансмісивні та природно-осередкові гельмінтози. Роботи Л.М. Ісаєва по ліквідації осередків дракункульозу.

б) Алгоритм самостійної навчально-дослідницької роботи:

1. Вивчити на макропрепаратах та інших ілюстративних матеріалах морфоанатомічні ознаки статевозрілої трихінели, ришти, філярій і мікрофілярій.

2. Розглянути на мікропрепараті личинкову (м’язову) форму трихінели і замалювати її. Схематично замалювати цикл розвитку трихінели спіральної.

3. Розглянути на таблицях та інших ілюстративних матеріалах мікрофілярії вухерерії, бругії, лоа лоа, онхоцерки.

4. Заповнити таблицю:«Порівняльна характеристика нематод»

5. Оформити протокол

 

в) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи:

 

1. Розгляньте на мікропрепаратах та інших ілюстративних матеріалах морфоанатомічні ознаки статевозрілої трихінели, ришти, філярій. Зробіть схематичний малюнок самки та самця ришти та трихінели в протоколі. Замалюйте цикли розвитку вказаних паразитів.

2. Розгляньте при малому збільшенні світлового мікроскопа постійний мікропрепарат м’язової тканини свині, що містить личинки трихінели. Серед м’язових волокон знаходяться капсули зі спіральними личинками трихінели. Зверніть увагу на товщину капсули. Намалюйте в протоколі загальний вигляд препарату. На малюнку позначте: а) м’язові волокна; б) стінку капсули; в) личинку трихінели.

3. Розглянути на таблицях та інших ілюстративних матеріалах мікрофілярії вухерерії, бругії, лоа лоа, онхоцерки та замалювати їх в протокол відмітивши діагностичні ознаки.

4. Заповніть таблицю:

Таблиця № 11


Читайте також:

  1. Nom. sing. Gen. sing. Основа
  2. V. Орієнтовна основа дії
  3. V. Орієнтовна основа дії
  4. V. Орієнтовна основа дії
  5. V. Орієнтовна основа дії
  6. V. Орієнтовна основа дії
  7. V. Орієнтовна основа дії
  8. V. Орієнтовна основа дії
  9. V. Орієнтовна основа дії
  10. V. Орієнтовна основа дії
  11. V. Орієнтовна основа дії




Переглядів: 1048

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Зміст навчання | Порівняльна характеристика нематод

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.