Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Орієнтовна основа дії

Для досягнення цілей заняття необхідно засвоїти теоретичні питання з даної теми і виконати самостійну навчально-дослідницьку роботу.

а) Теоретичні питання для позаурочного самостійного вивчення та обговорення на практичному занятті:

 

1. Функціональне значення нервової та ендокринної систем.

2. Філогенез нервової системи хордових. Еволюція головного мозку хребетних і людини.

3. Вроджені вади розвитку нервової системи, що мають онтофілогенетичну обумовленість.

4. Філогенез ендокринної системи хордових. Ендокринні залози людини.

5. Вроджені вади розвитку ендокринної системи, що мають онтофілогенетичну обумовленість.

6. Філогенез видільної та статевої систем хордових.

7. Вроджені вади розвитку видільної та статевої систем, що мають онтофілогенетичну обумовленість.

б) Алгоритм самостійної навчально-дослідницької роботи

1. Використовуючи ілюстративний матеріал розглянути, замалювати і відмітити на малюнках в зошитах відмінності в будові головного мозку риб, земноводних, плазунів, птахів, ссавців.

2. Розглянути під мікроскопом мікропрепарат яєчника ссавців, замалювати і відмітити на малюнках в зошитах особливості будови.

3. Заповнити таблицю за вказаною схемою.

 

В) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи.

1.Вивчити і замалювати будову головного мозку риб, земноводних плазунів, птахів, ссавців. Зверніть увагу на розміщення і розвиток основних відділів головного мозку у різних хребетних тварин. На рисунку позначити передній мозок, проміжний мозок, середній мозок, мозочок і довгастий мозок.

2.Розглянути і замалювати мікропрепарат яєчника ссавця. Відмітити послідовні стадії дозрівання фолікулів. На рисунку позначити первинний, вторинний і дозрілі фолікули, а також поверхневий епітелій і жовте тіло.

3.Вивчити і замалювати розвиток видільної і статевої системи хребетних. Виділіть роль вольфового і мюллерового протока у самців і самок анамній і амніот. Позначити переднирку, первинну і вторинну нирки, пронефричний, мюллерів і вольфів канали.

4.Скласти і заповнити таблицю:

Таблиця № 20

Залози внутрішньої секреції людини

Назва залози Гормони Функції
     

 


Читайте також:

  1. Nom. sing. Gen. sing. Основа
  2. V. Орієнтовна основа дії
  3. V. Орієнтовна основа дії
  4. V. Орієнтовна основа дії
  5. V. Орієнтовна основа дії
  6. V. Орієнтовна основа дії
  7. V. Орієнтовна основа дії
  8. V. Орієнтовна основа дії
  9. V. Орієнтовна основа дії
  10. V. Орієнтовна основа дії
  11. V. Орієнтовна основа дії
  12. V. Орієнтовна основа дії




Переглядів: 693

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Зміст навчання | VI. Система навчаючих завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.