Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Система навчаючих завдань

А. Тести

Завдання 1 (І рівень складності)

В процесі еволюції нирка проходить три етапи. На одному із етапів формується 6 - 12 метамерно розміщених лійок, вкритих миготливим епітелієм, які продовжуються в майже прямі канальці, що відкриваються у вивідний пронефричний канал. Який тип нирки описаний і у кого з хребетних такий тип функціонує?

А. Вторинна, у плазунів;

В. Первинна, у ссавців;

С. Переднирка, у круглоротих;

D. Первинна, у риб;

Е. Переднирка, у земноводних.

Еталон відповіді: С.

 

Завдання 2 (ІІ рівень складності)

Основні регуляторні системи, що інтегрують організм в єдине ціле:

A. Травна та статева;

B. Видільна та нервова;

C. Нервова, ендокринна та імунна;

D. Серцево-судинна;

E. Дихальна та нервова.

Еталон відповіді : С.

 

Завдання 3 (ІІІ рівень складності)

Встановіть відповідність:

Ендокринні залози: Гормони:

1. Щитоподібна залоза; а) андрогени;

2. Гіпофіз; б) глюкагон;

3. Наднирники; в) лютеїнізуючий;

4. Підшлункова залоза. г) кальцитонін.

Еталон: 1 – г, 2 – в, 3 – а, 4 – б.

Б. Задачі

Задача 1

При дослідженні зародка курчати під світловим мікроскопом видно, що частина клітин первинної ектодерми починає прогинатися у вигляді жолобка. Яка подальша доля цього клітинного матеріалу і решти зародкової ектодерми?

Еталон відповіді: Перетвориться на нервову трубку, а решта ектодерми зародка перетвориться на епідерміс шкіри і його похідні.

Задача 2

У нефрологічному відділенні при дослідженні дитини з недостатністю нирок виявлено полікістоз (утворення в нирках численних порожнин, в яких накопичується сеча).

а) Чи відповідає дана аномалія філогенетичним етапам змін цього органу в процесі еволюції?

б) Який механізм виникнення цієї аномалії розвитку?

Еталон відповіді:

А) Відповідає.

Б) Утворення цієї аномалії пов’язане з тим, що в ембріональному періоді в процесі зміни мезонефроса на метанефрос не зникають лійки канальців первинної нирки. Вони закінчуються сліпо, внаслідок чого в них накопичується сеча, що призводить до розвитку полікістозу.

VII. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті:


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  8. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. центральная нервная система
  11. ISO9000. Як працює система управління якістю
  12. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.




Переглядів: 507

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Орієнтовна основа дії | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.