Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Система навчаючих завдань

A. Tecти

Завдання 1 (І рівень складності)

Виділяють три функціональні типи конституційного реагування людей. Один із них – „спринтер”, характеризується:

A. Здатністю виконувати монотонну роботу;

B. Високою стійкістю до дії короткочасних екстремальних факторів і низьким відновлювальним потенціалом;

C. Низкою стійкістю до короткочасних екстремальних факторів;

D. Здатністю переносити тривалі навантаження;

E. Високою стійкістю до дії короткочасних екстремальних факторів і високим відновлювальним потенціалом.

Еталон відповіді: В

Завдання 2 (ІІ рівень складності)

Сучасна екологія – це комплексна наука, яка має цілий ряд самостійних розділів і напрямів. Дайте відповідь:

A. Що вивчає екологія?

B. Хто запропонував термін екологія?

C. Що є об’єктом дослідження в екології?

D. Які рівні вивчення виділяють в екології?

E. Які методи досліджень застосовують в сучасній екології?

Еталон відповіді:

A. Екологія – це наука, що вивчає зв’язки організмів між собою та з навколишнім середовищем.

B. Термін екологія запропонував Е. Геккель.

C. Об’єктами досліджень в екології можуть бути окремі організми, популяції, угрупування, екосистеми та вся біота нашої планети.

D. В екології виділяють три рівні вивчення: 1) популяційно-видовий; 2) екосистемний; 3) еволюційно-історичний.

E. В сучасній екології застосовують надзвичайно багатий арсенал методів досліджень. Їх можна згрупувати у такі три категорії:

Емпіричні методи; 2) експериментальні методи; 3) методи моделювання.

 

Завдання 3 (ІІІ рівень складності)

З якої причини більшість паразитів в кишечнику людини мають здатність до анаеробного метаболізму?

A. Тому що анаеробний метаболізм набагато ефективніший за аеробний;

B. Тому що аеробний метаболізм не може відбуватися без наявності світла, якого в кишечнику не має;

C. Тому що в кишечнику недостатньо кисню для підтримання аеробного метаболізму;

D. Тому що в кишечнику високий вміст СО2, який пригнічує аеробний процес метаболізму

E. Вірно С+D

Еталон відповіді – Е

VII. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  8. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. центральная нервная система
  11. ISO9000. Як працює система управління якістю
  12. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.




Переглядів: 605

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Орієнтовна основа дії | А) Методика проведення заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.