Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Повідомлення теми і мети заняття.

2. Обговорення теоретичних питань, закріплення знань з сутності основних понять заняття:

2.1 Сутність основних категорій педагогіки:

   
 
Педагогіка (сукупність теоретичних і прикладних наук, що вивчають процеси навчання, виховання і розвитку особистості)
 
 


ОСВІТА Процес і результат засвоєння учнями систематизованих знань, умінь і навичок, формування на їх основі світогляду, моральних якостей
ВИХОВАННЯ Процес педагогічно цілеспрямованої організації діяльності і спілкування, що сприяє формуванню у вихованців цінностей, світогляду, якостей, рис характеру, поведінки тощо
НАВЧАННЯ Цілеспрямована взаємодія вчителя і учня, в процесі якої відбувається засвоєння учнями знань, формування їх вмінь та навичок

 

Завдання.Порівняйте процес виховання і навчання, заповнивши таблицю.

Процес Цілі Принципи Об’єкт Засоби
Навчання        
Виховання        

 

 

2.2 Сутність факторів розвитку та формування особистості:

 
 

 

 


2.3 Сутність виховного процесу, його особливості.

2.4 Особливості виховного процесу в ПТНЗ.

2.5 Сучасні проблеми виховання.

 


Читайте також:

  1. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  5. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  6. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  10. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  11. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  12. III. Повідомлення теми і мети уроку.

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарсько-практичне заняття №1 | Розв’язання педагогічних ситуацій і виконання практичних завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.