Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Повідомлення теми і мети заняття.

2. Обговорення теоретичних питань, закріплення знань з сутності основних понять заняття:

2.1 Сутність основних категорій педагогіки:

   
 
Педагогіка (сукупність теоретичних і прикладних наук, що вивчають процеси навчання, виховання і розвитку особистості)
 
 


ОСВІТА Процес і результат засвоєння учнями систематизованих знань, умінь і навичок, формування на їх основі світогляду, моральних якостей
ВИХОВАННЯ Процес педагогічно цілеспрямованої організації діяльності і спілкування, що сприяє формуванню у вихованців цінностей, світогляду, якостей, рис характеру, поведінки тощо
НАВЧАННЯ Цілеспрямована взаємодія вчителя і учня, в процесі якої відбувається засвоєння учнями знань, формування їх вмінь та навичок

 

Завдання.Порівняйте процес виховання і навчання, заповнивши таблицю.

Процес Цілі Принципи Об’єкт Засоби
Навчання        
Виховання        

 

 

2.2 Сутність факторів розвитку та формування особистості:

 
 

 

 


2.3 Сутність виховного процесу, його особливості.

2.4 Особливості виховного процесу в ПТНЗ.

2.5 Сучасні проблеми виховання.

 


Читайте також:

  1. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  5. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  6. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  10. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  11. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  12. III. Повідомлення теми і мети уроку.




Переглядів: 828

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарсько-практичне заняття №1 | Розв’язання педагогічних ситуацій і виконання практичних завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.