Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МЕТОДИКА ВИЯВЛЕННЯ

«комунікативних та організаторських нахилів» (КОН-2)

На кожне з запропонованих запитань дайте відповідь. Після номера запитання, якщо ця відповідь — «так», поставте позначку «+»; якщо — «ні», то — «-». Час виконання 10-15 хв.

 

  1. В мене багато друзів, з якими я часто спілкуюсь.
  2. У більшості випадків я здатен до переконання своїх товаришів у моїй правоті.
  3. У більшості випадків я тривалий час переживаю заподіяну мені образу.
  4. Мені майже завжди буває важко розбиратися у складних ситуаціях, що виникають серед моїх знайомих (наприклад, у причинах погіршення стосунків з ними).
  5. Я відчуваю в собі прагнення до встановлення нових знайомств з різними людьми.
  6. Мені подобається виконувати громадську роботу.
  7. Мені простіше і приємніше проводити час за будь-яким заняттям, ніж серед людей.
  8. Я легко відмовляюся від своїх намірів, якщо виникають перешкоди у їх здійсненні.
  9. Мені подобається організовувати різні ігри з товаришами.
  10. Мені зовсім не важко встановлювати контакти з людьми, що старші від мене за віком.
  11. Я відчуваю в собі деякі незручності та труднощі, якщо потрібно включатися в нову для мене компанію.
  12. Я часто відкладаю виконання своїх справ на інші дні.
  13. Мені не важко встановлювати контакти з незнайомими людьми.
  14. У більшості випадків я намагаюсь домагатися того, щоб мої товариші діяли так, як я вважаю за потрібне.
  15. Мені важко освоюватися в новому для мене колективі.
  16. В мене ніколи не виникають конфлікти з товаришами через те, що вони не виконують своїх обіцянок або обов’язків.
  17. В мене є прагнення при зручних обставинах познайомитися і порозмовляти з новою людиною.
  18. При вирішенні різних питань я досить часто беру ініціативу в свої руки..
  19. Мені досить часто хочеться позбутися людського оточення і побути на самоті.
  20. У більшості випадків я відчуваю незручність у незнайомій мені обстановці.
  21. Мені подобається бути серед людей.
  22. Мене трохи турбує, якщо мені не вдається завершити почату справу.
  23. Я почуваю себе не дуже впевнено, якщо потрібно познайомитися з новою людиною.
  24. Мене трохи втомлює часте спілкування з товаришами.
  25. Мені подобається брати участь у групових іграх.
  26. Я досить часто виявляє ініціативу, коли доводиться вирішувати питання, що стосуються інтересів моїх товаришів.
  27. Я відчуваю себе невпевненим серед мало знайомих мені людей.
  28. Я рідко прагну до доведення своєї правоти будь-якому зі своїх знайомих.
  29. Я відчуваю себе зовсім вільно у будь-якій мало знайомій компанії.
  30. Я займався громадською роботою у своєму колективі.
  31. Я прагну до обмеження кола своїх знайомих.
  32. У більшості випадків я не прагну відстоювати свою думку чи своє рішення.
  33. Я почуваю себе добре у будь-якій компанії.
  34. Мені подобається організовувати різні заходи для своїх товаришів.
  35. Я відчуваю себе трохи ніяково, якщо доводиться виступати перед великою групою людей.
  36. Я досить часто запізнююсь на заплановані зустрічі.
  37. Це вірно, що в мене багато друзів.
  38. Я часто потрапляю у центр уваги моїх товаришів.
  39. Під час спілкування з мало знайомими людьми я відчуваю себе якось незручно.
  40. Я відчуваю себе не зовсім впевнено і вільно, коли опиняюсь у великій групі своїх товаришів.

Порівняйте ваші відповіді з кодом та визначте кількість тих відповідей, які співпадають з ним.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. А) Методика проведення заняття
  3. А) Методика проведення заняття
  4. А) Методика проведення заняття.
  5. А) Методика проведення заняття.
  6. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  7. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  8. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  9. Аудиторський ризик і методика його визначення
  10. Вибори як форма волевиявлення народу
  11. Вибори як форма волевиявлення народу
  12. Вибори як форма волевиявлення народу




Переглядів: 769

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ | КОД ДЛЯ ОБРОБКИ РЕЗУЛЬТАТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.