Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне завдання

1. Для ведення особистого селянського господарства громадянин С. отримав у власність земельну ділянку розміром 25 га, до складу якої увійшла ділянка лісу (5га). Після виділення ділянки в натурі С. заборонив односельцям на цій землі збирати гриби, ягоди, лікарські рослини тощо. У суді доказано факти, що громадянин С. відібрав 2 кошики суниць у подружжя Т., зібраних на лісовій площі, вважаючи, що це його власність.

 

Визначити коло правовідносин. Чи підлягає позов громадянина Т. задоволенню? Вирішити справу.

 

2. При проведенні ТОВ «Залізобетон» будівельних робіт по споруджені котловану на території будівельного майданчика, на якому проводиться реконструкція та будівництво багатофункціонального комплексу, було пошкоджено кореневу систему сосни Станкевича, кипарису пірамідального, двох ясенів звичайних, в результаті чого сосна Станкєвіча усохла (загинула). Державне управління охорони навколишнього природного середовища наклало штраф на ТОВ «Залізобетон» та вимагає компенсації за заподіяну шкоду – 1000 грн. ТОВ «Залізобетон» не погоджуючись із таким рішенням звернулось зі скаргою до суду.

 

Чи підлягає позов ТОВ «Залізобетон» задоволенню? Який порядок отримання дозволу на тимчасове порушення благоустрою? Вирішити справу.

Завдання для самостійної роботи (2 години)

1. Загальна характеристика права лісокористування.

2. Лісові ресурси. Корисні властивості лісів.

3. Правові заходи по використанню, охороні та захисту лісів.

4. Зміст пра­вової охорони лісів.

5. Порушення лісового законодавства як підста­ви адміністративної і кримінальної відповідальності.

ТЕМА 16. ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ОХОРОНИ, ВИКОРИСТАННЯ ТА ВІДТВОРЕННЯ ТВАРИННОГО СВІТУ

Лекція (2 години)

Тваринний світ як об'єкт правового регулювання. Об'єкти тваринного світу.

Суб’єкти використання тваринного світу. Право власності на тваринний світ.

Право використання об’єктами тваринного світу.

Правове забезпечення охорони тваринного світу.

 

Семінар (1 година)

1. Тваринний світ як об'єкт правового регулювання вико­ристання, відтворення та охорони.

2. Об'єкти та суб'єкти тваринного світу.

3. Види та підстави використання тваринного світу.

4. Право власності на тваринний світ.

5. Юридична відповідальність за порушення законодавства про охорону, використання та відтворення тваринного світу.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 714

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція (2 години) | Практичне завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.