Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лекція (1 година)

1. Загальна характеристика екологічної мережі України.

2. Загальна характеристика вимог законодавства про охорону об’єктів природно-заповідного фонду.

3. Поняття та загальна характеристика курортів, курортних, лікувально-оздоровчих та рекреаційних територій.

4. Особливості правового режиму охорони лікувально-оздоровчих об’єктів та їх територій.

5. Правовий режим охорони і використання рекреаційних зон і територій.

Семінар (1 година)

1. Загальна характеристика екологічної мережі України.

2. Правові форми та види використання територій та об'єктів природно-заповідного фонду.

3. Особливості правового регулювання використання та охорони курортних, лікувально-оздоровчих та рекреаційних територій як структурних елементів екологічної мережі України.

Практичне завдання

Директор ЖБК «Комфорт» звернувся до Севастопольської міської ради з клопотанням про виділення в орендне довгострокове користування земельної ділянки площею 1 га, розташованої на території національного природного парку «Мис Сарич», з метою будівництва готельного комплексу.

Міська рада задовольнила надане клопотання й прийняла рішення про можливість надання для зазначеної мети земель парку, зазначивши, що побудований об’єкт буде виконувати функції берегозміцнюючої споруди.

Рада Кримської асоціації «Екологія та світ» звернулась з заявою до прокурора м. Севастополя, в якій вимагали заборонити будівельні роботи, що призведуть до знищення реліктових можевелових дерев та руйнування екологічної системи національного природного парку.

 

Дайте правову оцінку діям учасників зазначених відносин. Вирішить справу.

Завдання для самостійної роботи (2 години)

1. Склад і класифікація територій та об'єктів природно-заповідного фонду.

2. Правові засоби збереження природно-заповідного фонду.

3. Правопорушення у галузі охорони і використання природ­но-заповідного фонду як підстави юридичної відповідальності.

4. Юридична класифікація курортних та лікувально-оздоров­чих зон.

5. Правові форми використання рекреаційних зон для задоволення екологічних інтересів громадян.

6. Правовий режим використання, охорони та відновлення об’єктів Червоної та Зеленої книг.

ТЕМА 21. ПРАВОВИЙ РЕЖИМ ЗОН НАДЗВИЧАЙНИХ ЕКОЛОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Заняття . Лекція № .
  9. Заняття 10. Лекція № 8
  10. Заняття 12. Лекція №9.
  11. Заняття 13. Лекція №10.
  12. Заняття 7. Лекція № 6.




Переглядів: 632

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне завдання | Лекція (1 година)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.