Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КЛАССИФИКАЦИЯ СИСТЕМАТИЧЕСКИХ ПОГРЕШНОСТЕЙ

Таблица 1

Òèï ñèñòåìàòè÷åñêîé ïîãðåøíîñòè Ñïîñîá îöåíêè èëè èñêëþ÷åíèÿ Ïðèìåð
  1. Ïîñòîÿííàÿ ïîãðåøíîñòü èçâåñòíîé âåëè÷èíû è çíàêà
Ìîæåò áûòü èñêëþ÷åíà ïóòåì ââåäåíèÿ ïîïðàâêè (ïîëîæèòåëüíîé èëè îòðèöàòåëüíîé) Ñìåùåíèå ñòðåëêè ïðèáîðà îò íóëåâîãî ïîëîæåíèÿ íà èçâåñòíîå ÷èñëî äåëåíèé
  1. Ïîãðåøíîñòü ãðàäóèðîâêè ïðèáîðà
Ìîæåò áûòü îöåíåíà ïî èçâåñòíîìó êëàññó òî÷íîñòè ïðèáîðà èëè ïî öåíå äåëåíèÿ øêàëû ïðèáîðà (èñêëþ÷èòü íåëüçÿ) Öåíà äåëåíèÿ ëèíåéêè ðàâíà 1 ìì. Ñèñòåìàòè÷åñêàÿ ïîãðåøíîñòü ãðàäóèðîâêè îöåíèâàåòñÿ 0,5 ìì
  1. Ïîãðåøíîñòü îêðóãëåíèÿ ÷èñëà
Îöåíèâàåòñÿ êàê ïîëîâèíà ïîñëåäíåãî óêàçàííîãî ïðè îêðóãëåíèè ðàçðÿäà ÷èñëà Åñëè ÷èñëî p îêðóãëåíî äî 3,14, òî ïîãðåøíîñòü îêðóãëåíèÿ îöåíèâàåòñÿ 0,005, åñëè p îêðóãëåíî äî 3,1- òî 0,05  
  1. Ïîãðåøíîñòü, î êîòîðîé ýêñïåðèìåíòàòîð òîëüêî äîãàäûâàåòñÿ
Ïîãðåøíîñòü ìîæåò áûòü îáíàðóæåíà ïóò¸ì èçìåðåíèÿ îäíîé è òîé æå âåëè÷èíû ñ ïîìîùüþ ðàçíûõ ìåòîäîâ â ðàçíûõ óñëîâèÿõ Îáíàðóæåíèå ðàçíîïëå÷íîñòè âåñîâ ïóòåì âçâåøèâàíèÿ íà íèõ òåëà ïîïåðåìåííî íà ëåâîé è ïðàâîé ÷àøêàõ

 


Читайте також:

  1. Вопрос 24. Права человека : понятие и классификация
  2. Классификация
  3. Классификация
  4. Классификация
  5. Классификация
  6. Классификация
  7. Классификация
  8. Классификация
  9. Классификация и маркировка сталей
  10. Классификация и маркировка сталей
  11. КЛАССИФИКАЦИЯ И ОСНОВНЫЕ ЧАСТИ ВАГОНОВ
  12. Классификация маркетинговых исследований




Переглядів: 201

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.