Частина 1.
Теоретичні, методичні та практичні аспекти маркетингу
Змістовий модуль 1.
Теоретичні та методичні основи маркетингу
Тема 1. Актуальність, предмет, задачі та зміст дисципліни “Маркетинг”
1.1. Актуальність і практична необхідність вивчення і використання маркетингу в умовах ринкових відносин.
1.2. Предмет, мета, задачі і зміст дисципліни “Маркетинг”.
Навчальні цілі:
· обґрунтувати необхідність вивчення і використання маркетингу в умовах ринкових відносин;
· охарактеризувати аспекти поняття маркетингу;
· вивчити предмет, цілі, задачі і зміст навчальної дисципліни „Маркетинг”.
Актуальність і практична необхідність вивчення
Читайте також: - I. Вступна частина
- II Основна частина
- II Основна частина
- II Основна частина
- II частина
- II частина.
- II. Основна частина
- II. Основна частина
- II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
- III Заключна частина
- III Заключна частина
- III Заключна частина
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|