Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 6. Маркетингова політика розподілу

 

6.1. Розподіл у системі маркетингу: сутність, принципи, канали розподілу.

6.2. Процес вибору системи та стратегій розподілу.

6.3. Маркетингові системи у вдосконаленні управління розподілом.

6.4. Маркетингові рішення в оптовій та роздрібній торгівлі.

6.5. Мерчандайзинг: сутність та заходи його здійснення.

 

Навчальні цілі:

 

· сформувати уявлення про сутність і склад системи розподілу у маркетингу;

· охарактеризувати типи і рівні каналів розподілу;

· розглянути етапи процесу вибору системи і стратегії розподілу;

· висвітлити рішення підприємства щодо визначення структури каналів розподілу;

· визначити зміст стратегій розподілу;

· обґрунтувати значення маркетингових систем у вдосконаленні управління розподілом;

· охарактеризувати типи маркетингових систем;

· охарактеризувати функції і форми оптової торгівлі в системі маркетингу;

· висвітлити маркетингові рішення в оптовій торгівлі;

· показати роль і функції роздрібної торгівлі в системі маркетингу;

· охарактеризувати маркетингові рішення в роздрібній торгівлі;

· визначити сутність, цілі і завдання мерчандайзингу;

· виділити основні заходи мерчандайзингу.

 

Розподіл у системі маркетингу: сутність, принципи,


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  3. V розділ. Товарна політика підприємства
  4. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  5. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  6. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  7. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  8. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  9. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  10. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  11. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  12. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами




Переглядів: 528

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи маркетингового ціноутворення | Канали розподілу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.