Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тест з теми 2.

Сутність маркетингу і його сучасні концепції”

 

1. До якої з маркетингових функцій відноситься цінова політика?

1.1. маркетингові дослідження;

1.2. розробка і планування асортименту товарів;

1.3. збут і розподіл;

1.4. реклама і стимулювання збуту.

 

2. У ситуації, при якій задоволення попиту є небажаним через негативні споживчі властивості відповідних товарів використовується:

2.1. підтримуючий маркетинг;

2.2. ремаркетинг;

2.3. демаркетинг;

2.4. протидіючий маркетинг.

 

3. При стані попиту, що перевищує рівень виробничих потужностей, наявні товарні ресурси використовується:

3.1. підтримуючий маркетинг;

3.2. ремаркетинг;

3.3. демаркетинг;

3.4. протидіючий маркетинг.

 

4. Маркетинг – це система організаційно-технічних і комерційних дій промислових і торговельних підприємств при:

4.1. розподільчому підході;

4.2. функціональному підході;

4.3. управлінському підході;

4.4. організаційному підході.

 

5. Яка концепція маркетингу використовується на ринку, де попит на товари перевищує пропозицію?

5.1. товарна концепція;

5.2. збутова концепція;

5.3. ринкова концепція;

5.4. концепція соціально-етичного маркетингу.

 

6. До елементів маркетинг-мікс відносяться:

6.1. продукт, ціна, місце, просування, товарна марка;

6.2. товар, товарна марка, упаковка, збут, ціна;

6.3. місце, просування; споживачі, сервіс, збут;

6.4. продукт, ціна, місце, просування, персонал.

 

7. Конкретні види діяльності підприємств, що здійснюються в рамках маркетингу, - це:

7.1. завдання маркетингу;

7.2. принципи маркетингу;

7.3. функції маркетингу;

7.4. цілі маркетингу.

 

8. Що означає термін «біхевіористські елементи» маркетингу?

8.1. цілеспрямована діяльність щодо вивчення ринків збуту;

8.2. поведінкові ознаки покупців;

8.3. облік вимог виробництва;

8.4. облік вимог ринку.

 

9. На якому етапі еволюції функцій маркетингу споживач виконує контролюючу функцію відносно інших функцій підприємства, а маркетинг – інтегруючу?

9.1. другому;

9.2. третьому;

9.3. четвертому;

9.4. п'ятому.

 

10. Визначте, яку мету ставить перед собою фірма при використанні виробничої концепції?

10.1. продаж на ринку товарів за доступними цінами;

10.2. отримання прибутку за рахунок задоволення потреб споживачів;

10.3. отримання прибутку за рахунок зростання обсягу продажів;

10.4. збільшення збуту продукції за рахунок реалізації товарів високої якості.

 

11. Нестачі, потреби, попит; продукти; цінності, витрати, задоволення; обмін і трансакції; відносини між партнерами і система взаємодії; ринки; активні суб'єкти ринку і передбачуваний покупець – це:

11.1. елементи комплексу маркетингу;

11.2. поняття, на яких базуються сучасні визначення маркетингу;

11.3. принципи маркетингу;

11.4. багатоаспектність поняття маркетингу.

 

12. Які визначення маркетингу передбачають, що головне в ньому – фізичне переміщення товарів і послуг від виробника до споживача або користувача?

12.1. узагальнені;

12.2. сучасні;

12.3. класичні;

12.4. маркетинг в широкому розумінні.

 

13. Процес, що охоплює розробку і реалізацію маркетингової концепції, ціноутворення, просування на ринок і збут ідей, товарів і послуг і покликаний забезпечити обмін, що відповідає цілям індивіда і організацій, – це:

13.1. класичне визначення маркетингу;

13.2. сучасне визначення маркетингу;

13.3. обмежене визначення маркетингу;

13.4. традиційне визначення маркетингу.

 

14. На якому етапі розвитку маркетинг виділився із загальноекономічної теорії як сфера прикладної економіки, пов'язаної з системою розподілу і збуту?

14.1. першому;

14.2. другому;

14.3. третьому;

14.4. четвертому.

 

15. Яке з визначень маркетингу є сучасним?

15.1. маркетинг - це підприємницька діяльність, що управляє просуванням товарів і послуг від виробника до споживача;

15.2. діяльність, спрямована на доведення товарів і послуг до споживача з метою їх реалізації і отримання прибутку;

15.3. один з видів творчої управлінської діяльності, який сприяє розширенню виробництва і торгівлі;

15.4. підприємницька діяльність, орієнтована на задоволення ринкових потреб і отримання прибутку.

 

16. Маркетинг відноситься до наступних сфер діяльності:

16.1. збуту товарів;

16.2. системи просування товарів;

16.3. виробництва і збуту товарів;

16.4. всіх сфер, пов'язаних з виробництвом товарів і їх реалізацією на ринку.

 

17. Яка із зазначених дій не входить в маркетинг?

17.1. маркетингові дослідження;

17.2. формування рекламного бюджету;

17.3. здійснення контролю якості товарів;

17.4. вибір технології виробництва.

 

18. Маркетингова концепція застосовується тоді, коли підприємство:

18.1. використовує раціональним чином ресурси, що знаходяться в його розпорядженні, з метою зростання виробництва товарів;

18.2. концентрує всі свої зусилля на задоволенні потреб покупців, як засобах досягнення кращих економічних результатів;

18.3. акцентує увагу на мотивації діяльності з метою активізації збуту;

18.4. концентрує увагу на тих діях, які викликають задоволення у покупців, незалежно від їх ефективності.

 

19. Завданням якого типу маркетингу є процес перетворення потенційного попиту в той, що реально пред'являється?

19.1. конверсійного маркетингу;

19.2. стимулюючого маркетингу;

19.3. креативного, творчого, розвиваючого маркетингу;

19.4. підтримуючого маркетингу.

 

20. Який з девізів принципів маркетингу передбачає проведення цілеспрямованої політики щодо формування попиту?

20.1. «Споживач – король»;

20.2. «Створюючи товар, створюй і споживача»;

20.3. «Виробляти те, що продається, а не продавати те, що виробляється»;

20.4. «Продавати те, що виробляється».

 

21. Який з видів маркетингу зазвичай має дві категорії клієнтів: споживачів і спонсорів?

21.1. макромаркетинг;

21.2. маркетинг комерційних організацій;

21.3. маркетинг місць;

21.4. маркетинг некомерційних організацій.

 

22. Маркетинг розглядається як:

22.1. комплекс дій, що виконуються окремими підприємствами;

22.2. соціально-економічний процес, що відбувається в масштабі всього господарства;

22.3. комплекс дій, що здійснюються торговельними підприємствами в умовах ринку покупця;

22.4. ваш варіант відповіді.

 

23. Для якої концепції маркетингу об'єкт уваги – довгострокові відносини із споживачами і партнерами, а кінцева мета – отримання прибутку за рахунок встановлення довгострокових відносин із споживачами і партнерами?

23.1. концепції індивідуального маркетингу;

23.2. концепції маркетингу відносин;

23.3. концепції прямого маркетингу;

23.4. концепції соціально-етичного маркетингу.

 

24. Для якого етапу еволюції функцій маркетингу характерно те, що маркетинг стає найбільш важливою, центральною функцією підприємства?

24.1. першого;

24.2. другого;

24.3. третього;

24.4. четвертого.

 

25. На якому етапі еволюції функцій маркетингу споживач виконує контролюючу функцію відносно інших функцій підприємства, а функція маркетингу - одна з рівних серед функцій підприємства?

25.1. першому;

25.2. другому;

25.3. третьому;

25.4. четвертому.

 

26. Вкажіть правильну послідовність побудови ієрархії цілей:

26.1. загальна мета маркетингової діяльності підприємства; цілі маркетингу для окремих товарів і ринків; цілі конкретних елементів комплексу маркетингу для окремих товарів і ринків;

26.2. цілі конкретних елементів комплексу маркетингу для окремих товарів і ринків; цілі маркетингу для окремих товарів і ринків; загальна мета маркетингової діяльності підприємства;

26.3. загальна мета маркетингової діяльності підприємства; цілі конкретних елементів комплексу маркетингу для окремих товарів і ринків;

26.4. загальна мета маркетингової діяльності підприємства; цілі маркетингу для окремих товарів і ринків.

 

27. Який вид маркетингу спрямований на задоволення потреб в нематеріальних видах товарів або в корисному ефекті з метою отримання підприємством прибутку?

27.1. споживчий маркетинг;

27.2. маркетинг послуг;

27.3. метамаркетинг;

27.4. комерційний маркетинг.

 

28. Який вид маркетингу орієнтує маркетингові зусилля на довгострокову перспективу і є постійним і систематичним аналізом потреб ринку, передбачає його сегментацією, вибір цільового ринку, розробку маркетингової стратегії?

28.1. стимулюючий;

28.2. соціальний;

28.3. стратегічний;

28.4. синхромаркетинг.

 

29. Соціальний маркетинг, егомаркетинг, маркетинг організацій, мезо- і мегамаркетинг виділяють залежно від:

29.1. сфери використання;

29.2. рівнів маркетингової діяльності;

29.3. видів маркетингової діяльності;

29.4. ступеня ринкової орієнтованості.

 

30. Чи вірне ствердження, що комерційний маркетинг пов'язаний з організаціями, територіями, ідеями, а також з товарами і послугами?

30.1. так;

30.2. ні;

30.3. частково;

30.4. у тому випадку, коли об'єктом комерційної діяльності є товари і послуги.

 

31. Реклама і стимулювання збуту – це:

31.1. принцип маркетингу;

31.2. мета маркетингу;

31.3. функція маркетингу;

31.4. завдання маркетингу.

 

32. Мікромаркетинг:

32.1. охоплює тільки функції продажу і реклами;

32.2. полягає в передбаченні і задоволенні потреб покупців в масштабі підприємства;

32.3. займається задоволенням короткотермінових цілей підприємства;

32.4. є соціально-економічним процесом, що має на меті вивчення майбутньої структури попиту і задоволення його шляхом формування відповідної пропозиції.

 

33. Вкажіть маркетингові елементи, які охоплює функція маркетингу «збут і розподіл»:

33.1. дослідження і аналіз збутової діяльності підприємства;

33.2. оцінка конкурентоспроможності виробів;

33.3. цінова політика;

33.4. визначення способів зберігання, транспортування і продажу товарів.

 

34. Яка з перерахованих функцій не є маркетинговою функцією?

34.1. фінансування;

34.2. виготовлення;

34.3. складування;

34.4. несення ризику.

 

35. Вкажіть сфери застосування маркетингу:

35.1. маркетинг на внутрішньому і зовнішньому ринку, експортний і міжнародний маркетинг;

35.2. мікромаркетинг і макромаркетинг, метамаркетинг;

35.3. маркетинг товарів, послуг, підприємства, окремих осіб, місць, територій, ідей;

35.4. маркетинг як «образ дії» і «образ мислення».

 

36. Вкажіть маркетингові елементи, які охоплює функція маркетингу «реклама і стимулювання збуту».

36.1. оцінка конкурентоспроможності виробів, політика нововведень;

36.2. дослідження і аналіз в економічній, збутовій, рекламній сферах діяльності підприємства;

36.3. вибір каналів збуту і просування товарів;

36.4. упаковка і товарний знак.

 

37. Конверсійний маркетинг пов'язаний з:

37.1. негативним попитом;

37.2. потенційним попитом;

37.3. попитом, що коливається;

37.4. ірраціональним попитом.

 

38. Створення умов для пристосування виробництва до суспільного попиту, вимог ринку, розробка системи організаційно-технічних заходів щодо вивчення ринку, інтенсифікації збуту, підвищенню конкурентоспроможності товарів з метою отримання максимального прибутку – це:

38.1. завдання маркетингу;

38.2. мета маркетингу;

38.3. принцип маркетингу;

38.4. функція маркетингу.

 

39. При попиті, що коливається, застосовують наступний вид маркетингу:

39.1. конверсійний;

39.2. стимулюючий;

39.3. ремаркетинг;

39.4. синхромаркетинг.

 

40. Ремаркетинг пов'язаний з:

40.1. відсутністю попиту;

40.2. попитом, що знижується;

40.3. задоволенням попиту;

40.4. надмірним попитом.

 

41. При потенційному попиті використовується:

41.1. стимулюючий маркетинг;

41.2. розвиваючий маркетинг;

41.3. підтримуючий маркетинг;

41.4. демаркетинг.

 

42. Основні три дії, характерні для маркетингової концепції:

42.1. вивчення потреб покупців, використання резервів, максимізація прибутку;

42.2. використання резервів, збільшення продажу, максимізація прибутку;

42.3. вивчення потреб покупців, інтегровані маркетингові дії, максимізація прибутку;

42.4. вивчення потреб покупців, інтегровані маркетингові дії, збільшення збуту.

 

43. Принцип маркетингу «Створюючи товар, створюй і споживача» передбачає:

43.1. створення умов для максимального пристосування виробництва, асортименту і якості продукції до вимог ринку;

43.2. систематичний і всесторонній облік потреб, стану і динаміки суспільного попиту;

43.3. вивчення особливостей ринку, умов підприємницької діяльності з метою ухвалення господарських рішень;

43.4. активний вплив на попит, ринок і інші умови реалізації за допомогою всіх доступних засобів.

 

44. Визначте, яку мету ставить перед собою фірма при використанні збутової концепції?

44.1. отримання прибутку за рахунок задоволення потреб споживачів;

44.2. задоволення потреб як окремих споживачів, так і суспільства в цілому;

44.3. досягнення такого обсягу продажу товарів, який дозволив би отримати максимальний прибуток;

44.4. отримання максимального прибутку за рахунок впровадження сучасних технологій виробництва товарів.

 

 




Переглядів: 1618

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Частина 2. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.