Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Аналіз товарної політики подано у таблиці 24.

Таблиця 24 - Ступінь використання маркетингових елементів у товарній політиці ВТК "Шахтар"

    Елементи маркетингової діяльності Експертна оцінка
Не використовуються (1 бал) Використовуються частково (2 бали) Використовуються повністю (3 бали)
1. Проведення маркетингових досліджень попиту *    
2. Вивчення потреб і переваг споживачів *    
3. Облік незадоволеного попиту   *  
4. Ступінь зміни асортименту товарів з урахуванням купівельних переваг   *  
5. Формування пропозицій і рекомендацій підприємствам виробникам з вдосконалення асортименту і покращання якості товарів   *  
6. Рівень контролю за якістю товарів   *  
7. Використання торговельної марки   *  
8. Рівень сервісу   *  
РАЗОМ:      

 

Цінова політика в цих магазинах залежить від того “свої” це товари, чи “чужі”. Якщо це товари, що вироблені підприємствами-складовими ВТК "Шахтар", то ціни – трохи нижчі за ринкові, а якщо товари закуплено зовні, ціни аналогічні до ринкових.

Цінова політика ВТК "Шахтар" проводиться безсистемно та не завжди кваліфіковано, що пояснюється наступними моментами: ціна використовується без зв’язку з іншими елементами маркетингу; ціни не адаптовані до змін ринкової ситуації; часто використовується тільки витратний метод.

Основі форми і методи збуту, що використовуються ВТК "Шахтар", представлені в таблиці 25.

Таблиця 25 - Основі форми і методи збуту, що використовуються ВТК "Шахтар"

Форми збуту Методи збуту Оцінка використання
1. Магазинна торгівля 1.1. Традиційна торгівля +
1.2. Продаж з відкритим доступом до товару -
1.3. Самообслуговування -
2. Позамагазинна торгівля 2.1. За поштою -
2.2. За телефоном -
2.3. Продаж вдома -
2.4. Роз’їзна торгівля -
2.5. Виносна торгівля + (в літні місяці)
2.6. Продаж через торговельні автомати -
2.7. Продаж за каталогом -

Заходи “мерчандайзингу” використовуються тільки в нових магазинах торговельної мережі ВТК “Шахтар”: враховуються правила товарного сусідства, ефективно використовується торговельна площа, забезпечується оптимальна викладка товарів, щоб якнайкраще продемонструвати товар споживачам.

Рекламна діяльність ВТК "Шахтар" практично не здійснюється. У зв’язку із збитковістю, на підприємстві відсутні витрати на просування товарів. Використовується лише внутрішньомагазинна реклама. Також дуже мало уваги приділяється як стимулюванню покупців, так і торговельного персоналу.

На основі наведеної інформації провести ревізію елементів комплексу маркетингу в підприємстві та розробити рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.

 



Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. III ПОЛІТИКИ.
  7. III. Аналіз ринку
  8. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  9. SWOT-аналіз у туризмі
  10. SWOT-аналіз.
  11. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  12. V. Нюховий аналізатор




Переглядів: 710

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ситуації та завдання з теми 9. | Додаток А

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.