Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Bapiaнт 19

1. Задані натуральне число М та дійсні числа А1 , A2 , ... , АМ . Одержати дійсну квадратну матрицю X порядку М*М , якщо Xij = ( Ai ) j , де i, j = 1,2,3, ... , М .

2. Bci елементи з найбільшим значенням у даній цілочисельній квадратній матриці порядку М*М замінити нулями.

3. Задана квадратна матриця N*N цілих чисел. Підрахувати середнє арифметичне елементів, які є квадратами цілих чисел в

1) стовпцях, які починаються з 0;

2) стовпцях, які починаються з додатних елементів;

3) двох з вказаних вище випадків.

Варіант 20

1. Задане натуральне число N . Знайти, скільки від‘ємних елементів є в матриці Aij , для якої Аij = sin (( i2 – j2 ) / N ) ,

де i, j = 1,2,3, ... , N .

2. Задана квадратна матриця N*N . Серед елементів, які знаходяться нижче головної діагоналі, знайти добуток елементів, що співпадають з елементами головної діагоналі.

3. Задана квадратна матриця N*N цілих чисел. Підрахувати добуток елементів, які є квадратами цілих чисел

1) рядках, які починаються з від‘ємних елементів;

2) рядках, які починаються з 0;

3) двох з вказаних вище випадків.

 

Варіант 21

1. Задане натуральне число N . Знайти, скільки додатних елементів є в матриці Aij , для якої Аij = cos ( i2 + N ) ,

де i, j = 1,2,3, ... , N .

2. Задана матриця M*N . Знайти номери рядків, суми від‘ємних елементів для яких однакові.

3. Задана квадратна матриця N*N . Підрахувати добуток від‘ємних елементів

1) стовпцях, які починаються з додатних елементів;

2) стовпцях, які починаються з 0

3) двох з вказаних вище випадків.

 

Варіант 22

1. Задане натуральне число N . Одержати дійсну матрицю Aij , для якої Аij = sin ( i / 3 + j / 2) , де i, j = 1,2,3, ... , N .

2. Задана матриця M*N . У рядках, де є більше ніж три від‘ємних елементи, змінити місцями максимальний та мінімальний елементи.

3. Задана квадратна матриця N*N . Підрахувати добуток додатних елементів в

1) рядках, які починаються з від‘ємних елементів;

2) рядках, які починаються з 0;

3) двох з вказаних вище випадків.

 

Bapiaнт 23

1. Задані цілі числа А1 , A2 , А3 , А4 . Одержати матрицю Bij , для якої Bij = 5*i*Ai - j*Aj , де i, j = 1,2,3,4 .

2. Задана матриця M*N . Рядок, в якому знаходиться максимальний елемент, треба помножити на рядок, в якому знаходиться мінімальний елемент.

3. Задана квадратна матриця N*N цілих чисел. Підрахувати середнє арифметичне парних елементів в

1) рядках, які починаються з від‘ємних елементів;

2) рядках, які починаються з додатних елементів;

3) двох з вказаних вище випадків.

 


Читайте також:

  1. Bapiaнт 17
  2. Bapiaнт 4




Переглядів: 480

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Bapiaнт 17 | Варіант 24

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.