МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Які складові елементи ринкового механізму саморегулювання?
12. Який метод стабілізації грошового обігу полягає в обміні старих грошових знаків на нові за певним співвідношенням з адекватним перерахунком цін і доходів:
13. Визначте номінальну ставку відсотка, якщо відомо, що її реальна величина становить 5%, а темп приросту цін – 20%:
14. Які з названих характеристик не належать до ринкового механізму саморегулювання економіки:
15. Назвіть функції домогосподарств в ринковій системі:
Витрати виробництва, які залежать від обсягів виробництва, називають __________ витрати.
Яким чином підприємства відшкодовують вартість, що її втрачають засоби праці внаслідок зношування?
18. Які витрати можна віднести до витрат виробництва:
19. Встановіть відповідність між категоріями та їх визначенням:
20. Відмінність у природній родючості ґрунтів і неоднакове місце розташування земельних ділянок є умовою утворення:
Доповніть речення: Суспільне __________ - це постійне й безперервне відновлення результату суспільного виробництва – продукту, а також робочої сили, засобів виробництва, природних ресурсів, інформації, форм та методів організації праці. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|