Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ДИПЛОМНОГО ПРОЕКТУ

Структура роботи зумовлюється послідовністю висвітлення поставлених у ній завдань і містить вступ, основну частину, висновки. У кінці роботи наводиться список використаних джерел і додатки. Окремо на планшетах 500x700 мм виконують оформлення графічної частини (кількість планшетів 6), яка здається разом з запискою та макетом.

3.1. Титульний аркуш роботи

Титульний аркуш дипломного проекту оформлюються згідно зразку, наведеного у додатку Б. На титульному аркуші завершеної та прошитої пояснювальної записки до дипломного проекту повинні стояти підписи студента-дипломника, керівника дипломного проекту, відповідального за нормоконтроль та завідуючого кафедрою. Дипломний проект не допускається до захисту, якщо на титульному аркуші відсутній хоча б один підпис.

3.2. Завдання до дипломного проекту

Завдання до дипломного проекту заповнюється студентом-дипломником разом з керівником дипломної роботи після затвердження теми дипломного проекту наказом ректора (додаток Г.) Заповнене завдання затверджується завідувачем кафедри.

Завдання є частиною дипломної роботи та включається до загальної нумерації сторінок (2 та 3 сторінки) дипломної роботи.

Усі пункти завдання повинні бути ретельно заповнені наступним чином:

- в пункті 1 зазначається повне найменування теми відповідно до наказу ректора, дата і номер наказу;

- в пункті 2 - дата завершення роботи студентом;

- в пункті 3 – вихідні дані по проектуванню;

- в пункті 4 - короткий перелік питань, що підлягають розробленню по кожному з розділів дипломної роботи;

- в пункті 5 - найменування графічних матеріалів з усіх розділів роботи;

Зміни змісту пунктів 4 і 5 у процесі проектування допускаються лише у виняткових випадках при погодженні з випусковою кафедрою, якщо при цьому підвищиться якість дипломної роботи або для цього маються інші поважні причини.

- в пункті 6 зазначаються прізвища й ініціали консультантів з окремих розділів дипломної роботи згідно з наказом ректора. До подання завдання на затвердження завідувачу кафедри воно повинно бути погоджене з кожним консультантом, що засвідчується їх підписами в пункті 6.

- в пункті 7 зазначається дата одержання студентом завдання.

При видачі завдання керівник дипломного проекту роз'яснює весь комплекс робіт з теми, визначає орієнтовно обсяг і зміст кожного розділу, дає методичні вказівки щодо збору вихідних даних, рекомендації з використання спеціальної літератури і т.д.

3.3. Реферат

Реферат повинен бути коротким і змістовним.

У рефераті відображаються наступні відомості:

- відомості про об’єм роботи, кількість розділів роботи, кількість таблиць, ілюстрацій, додатків, літературних джерел по списку використаних джерел;

- мета роботи;

- об’єкт дослідження;

- предмет дослідження;

- методи дослідження, апаратура;

- результати та їх новизна;

- значимість роботи та висновки;

- область використання та рекомендації по використанню результатів роботи;

- перелік ключових слів.

Об’єм реферату повинен бути не більше 500 слів. Текст реферату повинен розміщуватися на одній сторінці.

Перелік ключових слів включає від 5 до 15 слів або словосполучень, надрукованих заголовними буквами в називному відмінку, через кому, в одну або декілька строк. В кінці крапка не ставиться.

Приклад написання ключових слів:

ІНТЕР’ЄР, ЕРГОНОМІКА, КЛАСИЧНИЙ СТИЛЬ, ВІТАЛЬНЯ, АНАЛОГ, ФУНКЦІОНАЛЬНІ ЗОНИ, КОЛЬОРОВЕ РІШЕННЯ.

3.4. Зміст

Зміст містить найменування та номери початкових сторінок усіх розділів, підрозділів та пунктів (якщо вони мають заголовок), зокрема вступу, загальних висновків, додатків, списку використаної літератури та ін. (додаток В).

3.5. Перелік умовних позначень, символів, одиниць, скорочень і термінів

Якщо в роботі вжита специфічна термінологія, маловідомі скорочення, символи і таке інше, то їх перелік може бути поданий у вигляді окремого списку.

Перелік треба друкувати двома колонками, в яких зліва за абеткою наводять скорочення, а справа – їх детальну розшифровку.

Якщо в роботі специфічна термінологія, скорочення, символи і таке інше повторюються менше трьох разів, перелік не складають, їх розшифровку наводять у тексті при першому згадуванні.

3.6. Вступ

Розкриває сутність і стан розглянутого питання (задачі) та його значущість, обґрунтування доцільності роботи. У вступі подають загальну характеристику роботи в такій послідовності.

Актуальність теми.Шляхом критичного аналізу стану розглянутого питання (задачі) обґрунтовують актуальність та доцільність роботи. Висвітлення актуальності не повинно бути багатослівним. Досить кількома реченнями висловити головне – сутність проблеми.

Об’єкт та предмет дослідження. Об’єкт дослідження – це процес або явище, що породжує проблемну ситуацію і обране для вивчення. Предмет – це те, що міститься в межах об’єкта дослідження. Об’єкт і предмет дослідження як категорії наукового процесу співвідносяться між собою як загальне і часткове. В об’єкті виділяється та його частина, яка є предметом дослідження. Саме на нього спрямована основна увага, оскільки предмет дослідження визначає тему роботи.

Мета і завдання дослідження.Формулюють мету роботи і задачі, які необхідно вирішити для досягнення поставленої мети. Не слід формулювати мету як “Дослідження…”, “Вивчення…”, тому що ці слова вказують на засіб досягнення мети, а не на саму мету. Мета роботи звичайно тісно переплітається з назвою дипломної (курсової) роботи і повинна чітко вказувати, що саме розв’язується в роботі. Формулювання завдань слід робити якомога ретельніше, оскільки описання їх вирішення і буде складати зміст роботи. Зазвичай завдання визначають у формі перерахунку (вивчити…, описати…, встановити…, виявити… і т.ін.).

Гіпотеза.Формулюють гіпотезудослідження. Гіпотеза - спрямовуюча наукова ідея, що потребує подальшої перевірки з точки зору якісних характеристик. Гіпотеза - це науково-обґрунтоване припущення про факт, що знаходиться за межами безпосереднього спостереження або про закономірні зв'язки і закономірний порядок явищ, не перевірені науковими методами. Гіпотеза повинна бути такою, що перевіряється; володіти певною передбаченістю; не повинна бути логічно суперечливою.

Необхідність розробки гіпотези полягає в тому, що, по-перше, неможливо здійснювати дослідження, не маючи певної цілі та методів її досягнення; по-друге, передбачення розв'язку дає уявлення про достатність матеріалу, що є в наявності у дослідника, чи його недостатність.

Методи дослідження. Подають перелік використаних методів дослідження для досягнення поставленої мети. Перераховувати їх треба не відірвано від змісту роботи, а коротко та змістовно визначаючи, що саме досліджувалось тим чи іншим методом. Це дасть змогу пересвідчитися в логічності вибору саме цих методів.

В дослідженнях можуть використовуватись наступні методи:

- спостереження – це систематичне цілеспрямоване вивчення об’єкта;

- порівняння – це процес встановлення подібності та відмінностей предметів та явищ дійсності, а також знаходження загального, притаманного двом або кільком об’єктам;

- вимірювання – це визначення числового значення певної величини за допомогою одиниці виміру;

- експеримент – це такий метод вивчення об’єкта, за яким дослідник активно і цілеспрямовано впливає на нього завдяки створенню штучних умов або використанню природних умов, необхідних для виявлення відповідної властивості;

- абстрагування – відхід у думці від несуттєвих властивостей, зв’язків, відношень предметів і виділення декількох рис, котрі цікавлять дослідника;

- аналіз та синтез. Аналіз - метод пізнання, який дає змогу поділяти предмети дослідження на складові частини. Синтез, навпаки, припускає з’єднання окремих частин чи рис предмета в єдине ціле;

- індукція та дедукція. Дедукція як метод пізнання полягає у використання загальних наукових положень при дослідженні конкретних явищ. Під індукцією розуміють перехід від часткового до загального, коли на підставі знання про частину предметів класу робиться висновок стосовно класу в цілому;

- моделювання – метод, котрий ґрунтується на використанні моделі як засобу дослідження явищ і процесів природи. Під моделями розуміють системи, замінюють об’єкт пізнання і служать джерелом інформації стосовно нього. Моделі поділяють на матеріальні та ідеальні. Матеріальні моделі втілюються у певному матеріалі – дереві, металі, склі і т.ін. Ідеальні моделі фіксуються в таких наочних елементах, як креслення, рисунок, схема, комп’ютерна програма тощо. Метод моделювання має таку структуру : постановка завдання; створення або вибір моделі; дослідження моделі, перенесення знань з моделі на оригінал;

- ідеалізація - це конструювання подумки об’єктів, які не існують насправді або практично не здійсненні;

- формалізація – метод вивчення різноманітних об’єктів шляхом відображення їхньої структури у знаковій формі за допомогою штучних мов;

- аксіоматичний метод – метод побудови наукової теорії, за якого деякі твердження приймаються без доведень, а всі інші виводяться з них відповідно до певних логічних правил;

- історичний метод дає змогу дослідити виникнення, формування та розвиток процесів і подій у хронологічній послідовності з метою виявлення внутрішніх і зовнішніх зв’язків, закономірностей і суперечностей;

- бесіда, опитування, анкетування.

Практичне значення одержаних результатів.В роботі, що має теоретичне значення, подати відомості про наукове використання результатів досліджень або рекомендації щодо їх використання. В роботі, що має прикладне значення, надати відомості про практичне застосування одержаних результатів або рекомендації щодо їх використання. За наявності, дати відомості про впровадження результатів дослідження (назви організацій, реквізити відповідних документів) (додаток З).



Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  11. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  12. IV. ВИБІР КОНТРОЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ




Переглядів: 508

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ДИПЛОМНОГО ПРОЕКТУ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.