МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1.1. Загальна характеристика України. Природно-ресурсний потенціал УкраїниІнститут Міжнародних відносин НАУ Кафедра країнознавства та туризму Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Туристичні ресурси України» для студентів спеціальності 6.020107 «Туризм» Київ-2009 Укладач: Г.Ш. Уварова, канд. пед. наук, доц.
Обговорено та схвалено на засіданні Кафедри країнознавства та туризму
30 березня 2009 р., протокол № 11
Рецензент: В.Ю. Пестушко, канд. геог. наук, доц.
Навчально-методичне видання Пропонуютьс питання для обговорення та завдання до кожної теми практичних робіт з дисципліни «Туристичні ресурси України», наводяться приклади типових тестових завдань для модульного контролю. Рекомендується для студентів спеціальності 6.020107 “Туризм”
Практичні заняття, їх тематика і обсяг
Модуль 1. «Географічні аспекти формування туристських ресурсів України. Класифікація та оцінювання туристських ресурсів» Тема 1.1. Загальна характеристика України. Природно-ресурсний потенціал України Питання для обговорення: 1. Яка площа території України? Яка кількість населення проживає в Україні нині? 2. Які особливості географічного положення України? Як це може вплинути на розвиток туристичної діяльності? 3. З якими державами межує Україна? Як це може вплинути на розвиток туристичної діяльності? 4. Що таке природно-ресурсний потенціал території? Як наявність тих чи інших природних ресурсів впливає на розвиток туризму? 5. Які природні зони перетинають територію України? Які особливості природних зон найбільше впливають на розвиток туризму? 6. Які особливості розвитку економіки України? Як рівень соціально-економічного розвитку країни впливає на розвиток туризму? 7. Як між собою пов’язані історія формування і розвитку України і розвиток туристичної діяльності? (самостійно вивчають – завдання додому) Завдання для самостійного виконання: Завдання 1.На контурній карті України позначити державні кордони, сусідні держави, підписати найголовніші форми рельєфу, річкові системи, найбільші озера, показати межі природних зон, що перетинають територію України (Самостійно пригадати історію формування території України, як історичні події і об’єкти впливають на розвиток туризму?). Завдання 2.Проаналізувати таблицю №1 “Природно-ресурсний потенціал (ПРП) України”: а) визначити області з найбільшим ПРП (в балах), які ресурси в Україні переважають?; б) визначити області в яких переважають окремі види природних ресурсів; в) визначити області, в яких переважають рекреаційні ресурси, а в яких їх кількість недостатня; г) зробити висновок про можливості використання природних ресурсів для потреб туризму. Таблиця №1 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|