Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1.1. Загальна характеристика України. Природно-ресурсний потенціал України

Інститут Міжнародних відносин НАУ

Кафедра країнознавства та туризму

Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Туристичні ресурси України»

для студентів спеціальності 6.020107 «Туризм»

Київ-2009

Укладач: Г.Ш. Уварова, канд. пед. наук, доц.

 

Обговорено та схвалено на засіданні

Кафедри країнознавства та туризму

 

30 березня 2009 р., протокол № 11

 

 

Рецензент: В.Ю. Пестушко, канд. геог. наук, доц.

 

 

Навчально-методичне видання

Пропонуютьс питання для обговорення та завдання до кожної теми практичних робіт з дисципліни «Туристичні ресурси України», наводяться приклади типових тестових завдань для модульного контролю. Рекомендується для студентів спеціальності 6.020107 “Туризм”

 

Практичні заняття, їх тематика і обсяг

 

Назва теми Обсяг навчальних занять (год.)
пор.
  Практ. СРС
  заняття
2
Модуль №1 «Географічні аспекти формування туристських ресурсів України. Класифікація туристських ресурсів»
1.1. Загальна характеристика України. Природно-ресурсний потенціал України.
1.2. Класифікація туристичних ресурсів та їх оцінювання
1.3. Оцінка геолого-геоморфологічних туристичних ресурсів України.
1.4. Оцінка кліматичних та бальнеологічних туристичних ресурсів України
1.5 Оцінка гідрологічних та біологічних туристичних ресурсів України
1.6. Природно-антропогенні туристичні ресурси, їх оцінка
1.7. Суспільно-історичні туристські ресурси, їх оцінка.
1.8. Модульна контрольна робота №1
Усього за модулем №1
Модуль №2 «Туристичні регіони України та їх ресурсний потенціал»
2.1. Туристські ресурси АР Крим
2.2. Туристські ресурси областей Північного Причорномор’я
2.3 Природні і природно-антропогенні туристські ресурси областей Карпатського регіону
2.4. Суспільно-історичні туристські ресурси областей Карпатського регіону
2.5. Туристські ресурси областей Північно-Західного Полісся
2.6. Туристські ресурси областей Подільського регіону
2.7. Туристські ресурси областей Столичного регіону
2.8. Туристські ресурси областей Центрального регіону
2.9. Туристські ресурси Донецько-Дніпровського регіону
2.10. Туристські ресурси областей Північно-Східного регіону
2.11. Модульна контрольна робота №2
Усього за модулем №2

Модуль 1. «Географічні аспекти формування туристських ресурсів України. Класифікація та оцінювання туристських ресурсів»

Тема 1.1. Загальна характеристика України. Природно-ресурсний потенціал України

Питання для обговорення:

1. Яка площа території України? Яка кількість населення проживає в Україні нині?

2. Які особливості географічного положення України? Як це може вплинути на розвиток туристичної діяльності?

3. З якими державами межує Україна? Як це може вплинути на розвиток туристичної діяльності?

4. Що таке природно-ресурсний потенціал території? Як наявність тих чи інших природних ресурсів впливає на розвиток туризму?

5. Які природні зони перетинають територію України? Які особливості природних зон найбільше впливають на розвиток туризму?

6. Які особливості розвитку економіки України? Як рівень соціально-економічного розвитку країни впливає на розвиток туризму?

7. Як між собою пов’язані історія формування і розвитку України і розвиток туристичної діяльності? (самостійно вивчають – завдання додому)

Завдання для самостійного виконання:

Завдання 1.На контурній карті України позначити державні кордони, сусідні держави, підписати найголовніші форми рельєфу, річкові системи, найбільші озера, показати межі природних зон, що перетинають територію України (Самостійно пригадати історію формування території України, як історичні події і об’єкти впливають на розвиток туризму?).

Завдання 2.Проаналізувати таблицю №1 “Природно-ресурсний потенціал (ПРП) України”: а) визначити області з найбільшим ПРП (в балах), які ресурси в Україні переважають?; б) визначити області в яких переважають окремі види природних ресурсів; в) визначити області, в яких переважають рекреаційні ресурси, а в яких їх кількість недостатня; г) зробити висновок про можливості використання природних ресурсів для потреб туризму.

Таблиця №1


Читайте також:

  1. Http://www.minjust.gov.ua Міністерство юстиції України
  2. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  3. I. Флот древньої України
  4. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  5. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  6. II. Флот княжої України-Руси
  7. III. Козацький флот України
  8. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  9. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  10. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  11. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  12. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.




Переглядів: 353

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.