Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Кількісна оцінка факторів атрактивності

Фактори Вага
Природні Природні визначні місця, пам’ятки Клімат 0,132 0,099
Соціальні Громадські споруди, стадіони, пам’ятки культури Культурні заходи Етнографічні особливості, ремісничі центри Ярмарки та виставки Ставлення до туристів 0,051 0,029 0,026 0,011 0,054
Історико-культурні Археологічні і історичні пам’ятки Мистецькі, архітектурні пам’ятки Історичні пам’ятні місця 0,057 0,053 0,065
Рекреаційне і торгівельне обслуговування Можливість для занять спортом Можливість підвищення освітнього рівня Можливість для відпочинку Можливість для загального розвитку Торговельне обслуговування 0,046 0,015 0,032 0,045 0,036
Інфраструктура Заклади харчування та розміщення Інфраструктура загальна Можливість для нормального харчування і комфортного розміщення 0,131   0,125

Тема 1.3. Оцінка геолого-геоморфологічних туристичних ресурсів України.

Питання для обговорення:

1. Що належить до геологічних і геоморфологічних туристичних ресурсів?

2. Назвати приклади геолого-геогморфологічних ресурсів на території України.

3. Які підходи доцільно використовувати для оцінювання геолого-геоморфологічних ресурсів? Пояснити свій вибір.

Завдання для самостійного виконання:

Завдання 1.Користуючись фізичною картою України і даними таблиці 5, визначити, де в межах країни рельєф сприятливий, відносно сприятливий і несприятливий для туристичної діяльності. За картою “Несприятливі природні процеси” з’ясувати, які з геоморфологічних процесів і де ускладнюють туристичне освоєння території

Таблиця 5

Оцінка рельєфу

Характеристика Міра сприятливості
сприятливий відносно сприятливий несприятливий
Глибина розчленування, м 30-60 10-30 менше 10, більше 60
Густота розчленування, км менше 1 1-3 більше 3
Крутизна схилів, 0 3-5 5-10 менше 3, більше 10

Завдання 2.На контурній карті позначити найголовніші спелеологічні туристські ресурси України, зазначені в таблиці 6.

Таблиця 6


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. B) Оцінка ЗС за захисними властивостями
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  6. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  7. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  8. А) Грошова оцінка земель по Україні
  9. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  10. Адаптація до абіотичних факторів середовища.
  11. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  12. Аналіз виявлених проблем і їхня оцінка




Переглядів: 613

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.