Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 2.3. Природні туристичні ресурси областей Карпатського регіону України

 

Питання для обговорення:

1. Які адміністративно-територіальні одиниці входять до складу Карпатського туристського регіону України?

2. Які найголовніші природно-географічні особливості областей регіону: геополітичне положення, особливості рельєфу, клімату, домінуючий характер рослинності тощо.

3. Назвати унікальні ландшафти та природні об’єкти в кожній з чотирьох областей.

Завдання для самостійного виконання:

Завдання 1. За статистичними даними таблиці 16 скласти картодіаграму частки туристичних територій у структурі земель Закарпатської, Івано-Франківської, Львівської та Чернівецької областей та кількості місць в установах організованого туризму.

Таблиця 16

Частка рекреаційно-туристичних територій у структурі земель та кількість місць в установах організованого туризму

 

Назва області Частка рекреаційно-туристичних територій у структурі земель Кількість місць в установах організованого туризму, тис. одиниць
Закарпатська 58 % 1,5
Івано-Франківська 40 % 3,5
Львівська 44 %
Чернівецька 36 % 1,1

 

Завдання 2.Скласти порівняльну характеристику природно-географічних туристичних ресурсів двох областей (на власний вибір) Карпатського регіону, оцінити ступінь та ефективність їх використання в туристичній сфері.

Завдання 3. Розробити туристичний маршрут ченрез Карпатський регіон, враховуючи особливості природно-географічних та природно-антропогенних ресурсів. Позначити його на контурній карті. Пояснити свій вибір маршруту.

 


Читайте також:

  1. Http://www.minjust.gov.ua Міністерство юстиції України
  2. I. Природні ресурси Землі.
  3. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  4. I. Флот древньої України
  5. II. Флот княжої України-Руси
  6. III. Козацький флот України
  7. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  8. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  9. PMBOK: 9 областей управлінських знань
  10. Q Конституція України від 28 червня 1996 р. // Відомості Верховної Ради України – 1996 - № 30 – Ст. 141
  11. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  12. V. Постанови Пленуму Верховного Суду України




Переглядів: 444

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2.2. Туристичні ресурси областей Північного Причорномор’я | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.