МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||
Тема 2.7. Туристичні ресурси Київсько-Дніпровського (Столичного) туристського регіону
Питання для обговорення: 1. Які адміністративно-територіальні одиниці входять до складу Київсько-Дніпровського туристського регіону України? 2. Які найголовніші природно-географічні особливості району: геополітичне положення, особливості рельєфу, клімату, домінуючий характер рослинності тощо? 3. Назвати унікальні ландшафти та природні об’єкти району. 4. Які особливості фонового типу архітектурно-історичних туристських ресурсів, назвати найвизначніші об’єкти. 5. Які перспективи розвитку туризму, створення нового тур продукту? Завдання для самостійного виконання: Завдання 1. Користуючись статистичними даними таблиці 19, скласти картодіаграму частки туристичних територій у структурі земель областей регіону та кількості місць в установах організованого туризму. Таблиця 19
Частка рекреаційно-туристичних територій у структурі земель та кількість місць в установах організованого туризму
Завдання 2. Позначити на контурній карті місця розташування національних та державних суспільно-історичних заповідників областей Столичного регіону, скласти коротку характеристику їх туристичного значення: м. Київ: – Національний заповідник „Софія Київська”, Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник, Державний історико-архітектурний заповідник “Стародавній Київ”; Державний історико-меморіальний заповідник „Лук”янівське кладовище”, Державний історико-меморіальний заповідник “Биковнянські могили”; Київська область – Національний історико-етнографічний заповідник “Переяслав”; Державний історико-культурний заповідник (м. Вишгород), Державний музей-заповідник „Битва за Київ у 1943 р.”(с. Нові Петрівці); Чернігівська область:Національний архітектурно-історичний заповідник „Чернігів стародавній”; Національний історико-культурний заповідник „Качанівка”, Державний історико-культурний заповідник „Гетьманська столиця (смт. Батурин); Державний історико-культурний музей-заповідник „Слово о полку Ігоревім” (м. Новгород-Сіверський)). Завдання 3. Позначити на карті найвідоміші історичні місця (села, смт., міста) областей Київсько-Дніпровського туристичного регіону, підготувати повідомлення про їх туристичні атракції. Завдання 4. Схарактеризувати перспективи розвитку туризму у Столичному регіоні та створення нового тур продукту на основі мало використовуваних туристичних ресурсів. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|