МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||
Тема 2.9. Туристичні ресурси областей Придніпровсько-Донецького регіонуПитання для обговорення: 1. Назвати адміністративно-територіальні одиниці, які входять до регіону. 2. Чи можливий поділ району на підрайони? (Відповідь обґрунтуйте) 3. Порівняти туристський потенціал двох областей регіону (найголовніші природно-географічні особливості двох районів: геополітичне положення, особливості рельєфу, клімату, домінуючий характер рослинності тощо), вказати, яка область має вищу туристичну атрактивність. 4. Назвати унікальні ландшафти та природні об’єкти областей регіону. 5. Які особливості фонового типу архітектурно-історичних туристських ресурсів областей регіону? Назвати найвизначніші об’єкти. 6. Які види туризму розвинуті в областях регіону? Які з них є найбільш перспективними у найближчому майбутньому? 7. Які проблеми розвитку туризму, створення нового тур продукту в регіоні? Завдання для самостійного виконання: Завдання 1. Користуючись статистичними даними таблиці 21, скласти картодіаграму частки рекреаційно-туристичних територій у структурі земель та кількості місць в установах організованого туризму в областях Придніпровсько-Донецького регіону. Таблиця 21 Частка рекреаційно-туристичних територій у структурі земель та кількість місць в установах організованого туризму
Завдання 2. Позначити на контурній карті місця розташування національних та державних суспільно-історичних заповідників областей Придніпровсько-Донецького регіону, скласти коротку характеристику їх туристичного значення: Донецька область:Державний історико-архітектурний заповідник (м. Слов’яногорськ); Запорізька область: Національний заповідник „Хортиця”, Державний історико-археологічний заповідник „Кам’яна Могила” (Мелітопольський район); Історико-архітектурний музей-заповідник „Садиба Попова” (с. Василівні), Гайманова могила (с. Балки); Завдання 3. Позначити на карті найвідоміші історичні місця (села, смт., міста) областей регіону, підготувати повідомлення про їх туристичні атракції. Розробити туристичний маршрут через ці населенні пункти, вказавши перспективні види туризму, що можуть розвиватися в них. Завдання 4. Схарактеризувати перспективи розвитку туризму в районах та створення нового тур продукту на основі мало відомих туристичних ресурсів. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|