Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стасик М.В., Стадніченко О.О., Процик І.В., Яценко О.О.

М.В. СТАСИК, О.О. СТАДНІЧЕНКО,

І.В. ПРОЦИК, О.О. ЯЦЕНКО

 

 

УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК

для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напрямів підготовки

«Соціальна робота», «Соціологія», «Політологія», «Історія», «Країнознавство»

 

 

 

Затверджено

вченою радою ЗНУ

протокол № 6 від 19.02.2013 р.

 

 

ЗАПОРІЖЖЯ 2013


УДК: 811. 161. 2’ 24. (076)

ББК: Ш 141. 4 – 923

С 778

 

Стасик М.В., Стадніченко О.О., Процик І.В., Яценко О.О.

Українська мова за професійним спрямуванням: навчально-методичний посібник для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напрямів підготовки «Соціальна робота», «Соціологія», «Політологія», «Історія», «Країнознавство» / М.В. Стасик, О.О. Стадніченко, І.В. Процик, О.О. Яценко. – Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2013. – 125 с.

 

 

Навчально-методичний посібник включає орієнтовні відповіді на теоретичні питання, плани практичних занять та поради щодо відповідей на питання, завдання для самостійної роботи студентів, російсько-український словник термінів з історії, соціології й політології, орієнтовні питання до іспиту, список рекомендованої літератури.

Видання призначене для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напрямів підготовки «Соціальна робота», «Соціологія», «Політологія», «Історія», «Країнознавство».

 

 

Рецензент: П.І. Білоусенко, д. філол. наук, професор

 

Відповідальний за випуск: О.О. Стадніченко, к. філол. наук, доцент


ЗМІСТ

ВСТУП.................................................................................................................................................4

ОРІЄНТОВНІ ВІДПОВІДІ НА ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ……………………………………...4

ПЛАНИ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ.................................................................................................44

ТЕКСТИ ДЛЯ ПЕРЕКЛАДУ З ІСТОРІЇ ТА СОЦІОЛОГІЇ……………………………………..73

ТЕКСТИ ДЛЯ ПЕРЕКЛАДУ З ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТОЛОГІЇ…………………………………...78

РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКИЙ СЛОВНИК ТЕРМІНІВ З ІСТОРІЇ, СОЦІОЛОГІЇ ТА ПОЛІТОЛОГІЇ..................................................................................................................................83

ПЕРЕЛІК ОРІЄНТОВНИХ ПИТАНЬ ДЛЯ ПІДСУМКОВОГО

КОНТРОЛЮ.....................................................................................................................................96

ЛІТЕРАТУРА ДО КУРСУ...............................................................................................................96

Вступ

Українська мова за професійним спрямуванням – навчальна дисципліна, мета якої скерована на комплексну мовну професійну підготовку студентів, що передбачає розкриття принципів організації україномовного тексту щодо його комунікативних властивостей у різних функціональних стилях.

Запропоновані методичні вказівки включають плани практичних занять та поради щодо відповідей на теоретичні питання, завдання для домашньої і самостійної роботи студентів, орієнтовні питання до іспиту, список рекомендованої літератури.

Основнізавдання курсу полягають у тому, щоб детальніше ознайомити студентів зі стильовими різновидами української мови, навчити користуватися ними у практичній мовленнєвій сфері – у процесі укладання професійних документів; виробити концептуальне розуміння основних теоретичних засад культури професійного писемного мовлення; правильно й адекватно сформувати у них логіко-поняттєві моделі спеціальної термінології за обраним фахом; та практичні навички спілкування у сфері професійної комунікації; навчити правильно застосовувати отримані теоретичні знання при укладанні службової документації.

Курс „Українська мова за професійним спрямуванням” має теоретичну й практичну мету і зорієнтований на ознайомлення майбутніх спеціалістів з класифікацією та систематизацією документів, правилами оформлення тексту документів, вдосконаленню культури писемного мовлення, мовностилістичного редагування, виробленню навичок та умінь нормативного літературного спілкування.

Курс передбачає актуалізацію найважливішого матеріалу з дисципліни „Сучасна українська мова”, який був опанований у школі. На відміну від нормативного курсу української мови, „Українська мова за професійним спрямуванням” зосереджується на питаннях закономірностей добору й доцільного використання мовних одиниць у конкретній сфері професійно-ділового спілкування.

У результаті опанування навчального курсу „Українська мова за професійним спрямуванням” студенти повиннізнати: головні особливості й різновиди офіційно-ділового стилю мовлення, основні аспекти діловодства, класифікацію документів, правила оформлення текстів документів із фахової діяльності, найголовніші правила з граматики та пунктуації, особливості ділової мови на всіх її рівнях.

Студенти повиннівміти правильно складати тексти ділових паперів, вміло висловлювати свої думки в усній та письмовій формі, вдало користуватися всіма багатствами виражальних засобів української мови, вільно орієнтуватися в граматичній структурі професійного мовлення.

Студенти повинніволодіти: навичками ведення документації українською мовою, базовою термінологією та мовними кліше зі справочинства, культурою професійного усного та писемного мовлення.


Читайте також:

  1. Класифікація залежно від походження із різних видів епітелію (Заварзін О.О., Щелкунов С.І.).
  2. Ситнік І.В., Рассуждай Л.М.
  3. Степанюк С.І., Гречанюк О.О., Маляренко І.В.
  4. Степанюк С.І., Гречанюк О.О., Маляренко І.В.




Переглядів: 728

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Список літератури для написання курсової роботи | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.