Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види і методи ремонту

 

Машина складається з декількох тисяч окремих деталей, сполучених одна з одною.

В процесі експлуатації деталі зношуються, а отже, змінюється і їх посадка: в нерухомих з'єднаннях з'являються зазори, і вони переходять в рухливі, а в рухливих нормальні зазори, встановлені при складані сполучення, збільшуються.

Кожна деталь має свій термін служби. Термін служби спряження визначається терміном служби деталей, що входять в це сполучення. Після закінчення терміну служби деталі, що входять в спряження, необхідно замінити або відновити. Таким чином буде відновлена первинна посадка в сполученні.

Більшість агрегатів і вузлів мають тривалі строки служби (рама, двигун, задній міст та ін.) Але і ці агрегати і вузли через певний час (наробіток) вимагають ремонту, при якому проводиться їх часткова або повна розбирання і виконується ряд складних технологічних операцій.

Ремонт у відповідності з призначенням і характером виконуваних робіт підрозділяється на поточний і капітальний. Як поточний, так і капітальний ремонт може виконуватися по окремих агрегатах, вузлах і механізмах і по автомобілю в цілому.

Поточний ремонт проводять з метою усунення несправностей шляхом заміни або відновлення окремих зношених або пошкоджених деталей, крім базових. При цьому виді ремонту може проводитися також заміна окремих агрегатів, вузлів, приладів на справні, що значно скорочує простої в ремонті.

Капітальний ремонт має на меті відновлення технічного стану автомобіля або агрегату в відповідності з технічними умовами, на ремонт, складання і випробування агрегатів і автомобіля. Капітальний ремонт повинен забезпечити встановлений міжремонтний пробіг агрегату і автомобіля. Автомобіль піддають капітальному ремонту, якщо рама або кабіна у вантажного автомобіля , кузов у легкового автомобіля і автобуса, а також більшість агрегатів потребують капітального ремонту.

За весь термін служби автомобіль, як правило, повинен пройти один капітальний ремонт, не рахуючи капітального ремонту агрегатів і вузлів до та після капітального ремонту автомобіля. Капітальний ремонт автомобіля виконують з знеособлюванням агрегатів, вузлів і механізмів.

Капітальний ремонт агрегатів, вузлів і механізмів - з знеособлюванням деталей, за винятком тих, які не можна знеособлювати по виробничим міркуванням. До таких деталей відносяться, наприклад, кришки корінних підшипників і блок циліндрів двигуна, ведуча і ведена конічні шестерні головної передачі та ін. Знеособлення агрегатів, вузлів, механізмів і деталей при капітальному ремонті дозволяє значно прискорити процес ремонту і поліпшити його якість.

 

Для автомобілів, експлуатованих у важких умовах, допускається, як виняток, середній ремонт. При цьому виді ремонту проводять заміну двигуна, що вимагає капітального ремонту, поглиблений контроль технічного стану автомобіля і одночасне усунення виявлених при цьому несправностей із заміною або відновленням деталей і фарбування; виконуються також інші роботи, що забезпечують відновлення експлуатаційних якостей всій машини.

На сучасних ремонтних підприємствах капітальний ремонт автомобіля виконують з знеособлюванням агрегатів і вузлів. Це означає, що в процесі складання на раму (несучий кузов ...) автомобіля встановлюють не ті агрегати та вузли, які були з нього зняті при розбиранні, а інші, заздалегідь відремонтовані згідно з технічними умовами.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  7. IV. Учебно-методические рекомендации
  8. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  9. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  11. VII. Рекомендації щодо безпечного проведення ремонту та технічного огляду сільськогосподарської техніки
  12. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті




Переглядів: 1790

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Основні процеси при КР

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.